خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌طبا:

برای کسب چهار رای نباید خود را دوستدار بزرگ مردم معرفی کنیم/ وعده غیرعملی ندهیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۴۱

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید براینکه نباید وعده‌های بزرگ غیرعملی داد، گفت:‌ما برای چهار تا رای نباید خود را دوستدار بزرگ مردم معرفی کنیم

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمصطفی هاشمی‌طبا در پایان مناظره سوم و در جمع‌بندی اظهارات خود گفت: من دوست داشتم نوه شش ساله خود را می‌آوردم تا عملا نشان دهم که ما باید برای اینها کار کنیم. هر سیاستمدار و مسئولی باید مردم را دوست داشته باشد. دوست داشتن انواع مختلفی دارد.

او افزود: حضرت امام (ره) در زمان جنگ می‌توانست به مردم بگوید که جان خود را حفظ کنید اما چون مردم را دوست داشت به مردم گفت به جبهه‌ها بروید و از کشور دفاع کنید و شهادت افتخار ماست و به این ترتیب کشور را حفظ کرد.

هاشمی‌طبا گفت: ما برای چهار تا رای نباید خود را دوستدار بزرگ مردم معرفی کنیم و وعده‌های بزرگ و غیرعملی بدهیم. منابع این وعده‌ها و یارانه‌هایی که می‌گویید کجاست ؟چیزی نمی‌گویند و مشخص نیست.

او خاطرنشان کرد: من همیشه فرمایش رهبری که در زمینه استقلال ملی بود در ذهنم بوده است. حفظ ایران اولویت من است. به جای پخش یارانه بین همه مردم گفته‌ام که یارانه باید بین فقرا ، معلولین و خانواده‌های ناتوان تقسیم شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مساله اقتصاد مقاومتی گفت: نظام تولیدی و صادرات و کشاورزی ما باید اصلاح شود. مام وطن همه چیزها را به ما داده اما ما ناسپاس بودیم. همه ما از مام وطن شیره مکیده‌ایم و اکنون میراث یک کشور سترون را صاحب هستیم به گونه‌ای رفتار نکنیم که برای آیندگان ارثی نماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز