خبرگزاری کار ایران

فرامرزیان خبرداد:

تخصص‌های متناسب با وظایف و نیاز شورای شهر تهران مشخص شد/ معرفی ۴۲ نفر به شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۴۲۶

در جلسه عصر امروز هیات رییسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان، تخصص‌های متناسب با وظایف و نیاز شورای شهر تهران، بررسی و مشخص شد.

به گزارش ایلنا، ژاله فرامرزیان با اعلام این خبر درباره تخصص‌های مورد نیاز شورای شهر گفت: تخصص‌های احصا شده در جلسه هیات رئیسه شامل ۱- معماری و شهرسازی۲-متخصصین امور مدیریت شهری۳-محیط زیست،عمران و حمل و نقل و زلزله۴-امور اجتماعی۵-امور فرهنگی و آموزشی۶-امور حقوقی۷-مالی، بودجه و اقتصاد ۸ -بهداشت عمومی ۹-خدمات پیشرفته و شهر هوشمند است.

به گفته دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در این جلسه مقرر شد چند برابر نامزدهای محترم که امتیازات لازم را در این تخصص‌ها بدست آورده‌اند مورد بررسی قرار گیرد و لیستی متشکل از ۴۲ نفر از این متخصصین جهت طرح و تصمیم نهایی در شورای عالی ارائه شود.

او تاکید کرد: چنانچه قبلاً در شورای عالی مصوب شده بود ۵۰ درصد از این لیست به زنان و جوانان اختصاص دارد.

فرامرزیان همچنین در پاسخ به سوالی درباره لیست‌های ارائه شده در شبکه‌های مجازی، گفت:چنانچه قبلاً به استحضار مردم تهران رسیده است شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با رویکرد تخصصی و طراحی مدیریت متخصصانه برای شهر تهران جهت اجرای برنامه‌های ارائه شده بر اساس شاخص‌هایی که تعیین کرده از بین نامزدهای متقاضی حضور در لیست اصلاح‌طلبان اقدام به انتخاب کرده و به صورت شفاف کلیه مراحل انجام این روند را به اطلاع مردم از طریق سایت و کانال رسمی شورا می‌رساند و به همین جهت لیست‌های اعلام ناشی گمانه زنی‌های رسانه‌ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز