خبرگزاری کار ایران

نورشرق در گفت‌وگو با ایلنا:

احتمال برخورد کمیسیون نظارت بر انتخابات با طرح سامانه ملی کارانه وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۱۶۲

یک وکیل دادگستری گفت: در انتخابات همه نامزدها وعده می‌دهند که راه‌آندازی سامانه ملی کارانه یک قدم جلوتر از وعده دادن است ممکن است کمیسیون نظارات بر انتخابات و تبلیغات این عمل را جزء تبلیغات ناصحیح قلمداد کند و به این دلیل با آن برخورد کند.

جمشید نورشرق در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد اقدام قالیباف در راه‌اندازی «سامانه ملی کارانه» و جمع‌آوری اطلاعات افراد جویای کار، گفت: تجمیع اطلاعات به این شکل می‌تواند قابل تامل باشد ولی باید توجه داشت که افراد بصورت ارادی و به خواست و با توجه به جایگاه این شخص اطلاعات خود را در این سایت وارد می‌کنند و اگر شخص حقیقی دیگری این سایت را راه‌اندازی می‌کرد کسی برای ثبت نام به این سایت مراجعه نمی‌کرد.

این حقوقدان افزود: تا زمانی که ضرری به افراد وارد نشده است جرمی اتفاق نیفتاده که قابل پیگیری باشد و تجمیع اطلاعات فی‌نفسه مسئولیتی به دنبال ندارد و فقط باعث می‌شود سطح انتظارات مردم بالا رود.

او خاطر نشان کرد: در انتخابات همه نامزدها وعده می‌دهند و این یک قدم جلوتر از وعده دادن است و احتمال دارد کمیسیون نظارت بر انتخابات و تبلیغات این عمل را جزء تبلیغات ناصحیح قلمداد کند و به این دلیل با آن برخورد کند.

او افزود: دادستان در زمانی می‌تواند به مساله ورود کند که جرمی اتفاق افتاده و یا اینکه وزارت کشور از این عمل شکایت کند تا قوه قضاییه بتواند ورود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز