خبرگزاری کار ایران

آذر منصوری:

افکار عمومی توقع اشاره به تخلفات شهرداری در مناظره را دارند/ دست روحانی و جهانگیری در مناظره‌ها پر است

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۹۹۶

عضو ارشد حزب اتحاد ملت ایران تاکید: روحانی و جهانگیری به بهترین شکل عملکرد دولت را نشان دادند و قیاس خوبی بین زمان حال و آنموقع که دولت را تحویل گرفتند داشتند. در مجموع این مناظره می‌تواند شور انتخاباتی را بوجود آورد.

آذر منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در مورد مناظره دوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مقایسه با مناظره قبلی شاهد دو رویکرد بودیم که این رویکردها ناشی از تفاوت دیدگاه‌ها است که به بارز‌ترین شکل نمود داشت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: روحانی و جهانگیری به بهترین شکل عملکرد دولت را نشان دادند و قیاس خوبی بین زمان حال و آن موقع که دولت را تحویل گرفتند داشتند. در مجموع این مناظره می‌تواند شور انتخاباتی را بوجود آورد.

منصوری گفت: باید ببینیم مناظره در نظرسنجی‌ها چه بازخوردی دارد و چه تاثیری در فضای انتخاباتی دارد. اینکه روحانی و جهانگیری به مانند رقیب خود عمل نکردند نشان می‌دهد که هم روحانی و هم جهانگیری به اخلاق پایبند هستند و این یکی از دلایل حمایت ما از این افراد است. افکار عمومی توقع داشتند که به املاک نجومی و استخدام‌های نجومی اشاره شود اما به دلیل اخلاق محوری به آنها اشاره نکردند.

او تاکید کرد: اگر در مناظره‌های آینده اتهام زنی‌ها به همین شکل ادامه داشته باشد دست روحانی و جهانگیری پر است و می‌توانند کاری کنند که به اتهام زنی‌ها جواب دهند.

این عضو شورای مرکزی جمعیت زنان مسلمان نواندیش با اشاره به اینکه هنوز فضای کشور مانند سال ۹۲ انتخاباتی نشده است گفت: امسال تبلیغات یک هفته زودتر نسبت به دوره قبل شروع شده است که می‌تواند تاثیر گذار باشد و دلیل دوم فعالیت در فضای مجازی است. اگر به فضای مجازی نگاه کنید متوجه می شوید که فعالیت انتخاباتی در فضای مجازی گرم و ملموس است. و این فضا مجازی می‌تواند مکمل خوبی برای کارهای تبلیغاتی باشد. البته کم کم با نزدیک‌تر شدن به انتخابات فضای شهر و کشور هم انتخاباتی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز