خبرگزاری کار ایران

فرماندار قم در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

آخرین آمار کاندیداهای شورای شهر در استان قم به ۶۶۰نفر رسید/ ثبت‌نام ۵۷۴ نفر در شهر قم

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۶۸۲

فرماندار قم با اشاره به ثبت نام ۶۶۰ نفر در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در کل استان قم، گفت: از این تعداد ۵۷۴ نفر برای انتخابات شورای شهر قم ثبت نام کرده اند.

رضا سیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا مستقر در ستاد انتخابات فرمانداری قم، با اعلام پایان مهلت ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: با ثبت نام ۲۶۱ نفر در روز آخر ثبت نام در کلاهدوز های انتخابیه استان قم، تعداد داوطلبان حضور در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرها، بخش ها و روستاهای مختلف استان قم به ۶۶۰ نفر رسید.

فرماندار قم با اشاره به ثبت نام ۲۰۷ نفر از شهر قم در روز آخر ثبت نام، افزود: شهر قم در مجموع با ثبت نام ۵۷۴ کاندیدای حضور در  پنجمین دوره انتخابات شوراها، بیشترین ثبت نام را در سطح استان قم داشته است.

او در خصوص ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراها در سایر بخش ها و روستاهای استان قم گفت: شهر کهک با ۲۲، شهر جعفریه با ۲۱،  شهر قنوات با ۱۶، شهر سلفچگان با ۱۴،  و در نهایت شهر دستجرد با ۱۳ ثبت نام، آخرین آمار خود از ثبت نام داوطلبان شان در انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز