خبرگزاری کار ایران

فاطمه راکعی:/تکرار/

به دنبال حضور ۵۰ درصدی زنان در شوراهای شهر و روستا هستیم

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: سعی داریم به طور جدی وارد انتخابات شهر و روستا شویم و حضور ۵۰درصدی این قشر از جامعه را رقم بزنیم و بعد از رکوردشکنی میزان حضور بانوان در مجلس، این بار زنان با حضور حداکثری در شوراهای شهر و روستا در سپهر سیاسی کشور نقش‌آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فاطمه راکعی فعال سیاسی در نخستین کنگره جمعیت زنان مسلمان نواندیش با بیان اینکه روزگاری تحزب در کشور ما به تمسخر گرفته شد و مانع از فعالیت‌های احزاب شدند، گفت: در سایه تلاش نخبگان سیاسی کشور، دولت و مجلسی به روی کار آمد که با تکیه بر خردجمعی، توسعه سیاسی را یک ضرورت می‌داند.

او ادامه داد: این روز‌ها کشور شرایطی را تجربه می‌کند و رویدادهای مهمی را پشت سر گذاشته است.

راکعی خاطرنشان کرد: تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، تشکیل احزاب اصلاح‌طلب، شورای مشورتی اصلاح‌طلبان و همچنین بازگشایی دوباره خانه احزاب نشان می‌دهد کشور نیل دارد از هرگونه انسداد سیاسی جلوگیری کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: نخستین گام در سال۹۲ برداشته شد و دولت اعتدال و تدبیر به روی کار آمد و در سال ۹۴ گام دوم باعث روی کار آمدن مجلسی شد که مورد نظر همه است.

او تاکید کرد: علی رغم انتقادهای موجود، احزاب اصلاح‌طلب و اعتدالیون تمامی تلاش خود را خواهند کرد که دولت تدبیر و امید برای بار دوم زمام امور را به دست بگیرد.

راکعی با اشاره به اینکه به دولت نقدهایی وارد است، گفت: باوجود انتقادات در حوزه سیاست داخلی، باید به دولت تدبیر و امید کمک کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار داشت: سعی داریم به طور جدی وارد انتخابات شهر و روستا شویم و حضور ۵۰درصدی این قشر از جامعه را رقم بزنیم و بعد از رکوردشکنی میزان حضور بانوان در مجلس، این بار زنان با حضور حداکثری در شوراهای شهر و روستا در سپهر سیاسی کشور نقش‌آفرین باشند.

کد خبر : ۴۳۸۴۶۳