خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیت تشکیل داعش و جبهه‌النصره جلوگیری از ایمان مردم در دنیاست

فرمانده نیروی زمینی ارتش نیت از تشکیل گروه‌های تروریستی همچون داعش و جبهه النصره را بدبین کردن چهره اسلام و جلوگیری از رشد ایمان مردم در دنیا دانست و یکی از راه‌های مقابله با آن را اراده و ایمان قوی و ایستادگی و مقاومت قلمداد کرد.

به گزارش ایلنا،  امیر احمدرضا پوردستان گفت: موفقیت مردها به‌ویژه مردانی که در کسوت نظامی‌گری مسئولیت حراست از کشور را بر عهده دارند؛ مرهون تدین، ایمان و فداکاری همسران آنهاست.

فرمانده نیروی زمینی همچنین خاطر نشان کرد: کارکنان ممتاز نزاجا در نظر داشته باشند بدون حمایت همسران و فرزندان خود نمی توانستند ممتاز شوند، به همین دلیل باید همیشه حامی و قدرشناس زحمات خانوادهایشان به‌ویژه همسران فداکارشان باشند.

او با بیان اینکه  وجود مضجع شریف امام هشتم شیعیان برای ایرانیان یک هدیه الهی است، افزود: امروز، مردان با ایمان ایران اسلامی به دفاع از حرم امامان همام در عراق و حضرت زینب(س) در سوریه برخواسته‌اند و در این راه جان خود را نثار می‌کنند.

پوردستان در پایان نیت از تشکیل گروه‌های تروریستی همچون داعش و جبهه النصره را بدبین کردن چهره اسلام و جلوگیری از رشد و ایمان مردم در دنیا دانست و یکی از راه‌های مقابله با آن را اراده و ایمان قوی و ایستادگی و مقاومت قلمداد کرد.

کد خبر : ۴۰۰۶۱۳