خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

صنعت دفاعی کشور پشتیبانی عظیمی به نام دانشگاه و جوانان نخبه دارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: صنعت دفاعی کشور پشتیبانی عظیمی به نام دانشگاه و جوانان نخبه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز درنخستین جشنواره ایده‌های بر‌تر که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، با اشاره به اینکه آمادگی نیروهای مسلح امنیت و آرامش را در جامعه به همراه می‌آورد، گفت: بازدارندگی دشمن با آمادگی نیروهای مسلح به وجود می‌آید و دشمن این‌گونه جرأت حمله به کشور را ندارد.

وی با بیان این مطلب که بعد از انقلاب اسلامی دشمن بنای براندازی جمهوری اسلامی ایران را داشت، اما آمادگی نیروهای مسلح سبب شد آن‌ها شکست بخورند، خاطرنشان کرد: پیروزی در بهمن ۵۷ آمریکایی‌ها را کیش و مات کرد و آن‌ها از ۲۳ بهمن فاز جدید تهدیدهای خود را علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد کردند.

امیر پوردستان ضمن اشاره به اینکه دشمن ابتدا با براندازی، تحریم و منزوی‌سازی و همچنین با ایجاد موج ترور و بمب‌گذاری، سعی در نابود کردن جمهوری اسلامی داشت، گفت: آمریکایی‌ها بعد از واقعه ۱۱ سپتامبر وارد منطقه شدند که البته قصد آن‌ها افغانستان و عراق نبود؛ بلکه هدف اصلی آن‌ها جمهوری اسلامی ایران بود اما با وجود نیروهای مسلح آماده٬ آن‌ها موفق نشدند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها راهبرد مذهب علیه مذهب را راه انداختند و گروه تروریستی تکفیری داعش زاییده چنین تفکری است، تصریح کرد: ما وظیفه داریم متناسب با تهدید‌ها ظرفیت‌های خود را ارتقا دهیم و با ایجاد توان دفاعی مانع هرگونه نفوذ به کشور شویم.

امیر پوردستان در ادامه سخنان خود بر این نکته تاکید کرد که صنعت دفاعی کشور پشتیبانی عظیمی به نام دانشگاه و جوانان نخبه دارد، و نباید اجازه دهیم نیازی ایجاد شود و سپس به دنبال ایده باشیم و باید با توجه به نیازمان به صنعت دفاعی‌ ایده دهیم.

کد خبر : ۳۳۱۸۰۴