خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در جمع خبرنگاران:

نمی‌توان با شایعه، بحث‌های انتخابات را پیش برد

استاندار تهران گفت: با شایعات نمی‌توان بحث‌های انتخابات را پیش برد ما اجاره نمی‌دهیم در حوزه‌های مربوطه چنین اتفاقی بیفتد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدحسین هاشمی استاندار تهران با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در استان تهران از صبح امروز در ۳ حوزه انتخابیه برای سه نماینده رای گیری داریم که این حوزه‌ها شامل دماوند فیروزکوه، رباط کریم و بهارستان، و ملارد است. 

او با بیان اینکه در مرحله دوم برای این سه حوزه انتخابیه ۹۷۶ صندوق اخذ رای داریم عنوان کرد: ۱۷ هزار عوامل اجرایی مشغول رای گیری از سه حوزه و ۷ شهرستان هستند. امیدوارم مثل مرحله اول مردم که باعث شدند با حضور شکوهمند و در آرامش کامل این مرحله را پشت سر بگذاریم در این مرحله نیز همین اقدام را داشته باشند. 

استاندار تهران خاطرنشان کرد: خاطره مرحله اول انتخابات طوری بود که رهبری و همه مسئولان از اجرای مرحله اول ابراز رضایت کردند از همه افرادی که به این امر کمک کردند مرحله اول انتخابات با این عظمت برگزار شود تشکر می‌کنیم. امیدوارم امروز هم مردم با انتخاب سه منتخب دیگر مرحله اول را تکمیل کنند. 

هاشمی با تاکید بر اینکه تا الان انتخابات مرحله دوم با آرامش و امنیت کامل ان در حال انجام است، گفت: باز هم تاکید داریم که مردم رای خود را به بعد از ظهر موکول نکنند تا ۶ بعد از ظهر قانونا برای رای گیری فرصت است بعد از آن اگر احساس به تمدید شد پس از اخذ نظر وزارت کشور این کار انجام می‌شود. 

او در پاسخ به سوال خبرنگاری که مدعی بود در رباط کریم خرید و فروش رای در حال انجام است، یادآور شد: این مسئله شایعه است. من از دیشب همه مسائل را کنترل می‌کنم در انتخابات همه رقبا این حرف‌ها را می‌زنند مهم این است که این حرف‌ها با سند همراه باشد. با شایعات نمی‌توان بحث‌های انتخابات را پیش برد ما اجاره نمی‌دهیم در حوزه‌های مربوطه چنین اتفاقی بیفتد. 

هاشمی در پایان گفت: حدودا میلیون و ۶۰۰ هزار نفر حائز شرایط رای دادن در این سه حوزه انتخابیه در استان تهران هستند.

کد خبر : ۳۶۵۹۷۹