خبرگزاری کار ایران

عارف در پاسخ به ایلنا:

حضور مردم سرمایه ارزشمند اجتماعی اصلاح‌طلبان است

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان کشور گفت: امیدواریم که مرحله دوم انتخابات هم با همان شور و نشاط مرحله اول برگزار شود و این برای ما یک سرمایه اجتماعی ارزشمند خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمدرضا عارف بامداد امروز سه‌شنبه در بدو ورود به فرودگاه شهید دستغیب شیراز در پاسخ به سوال ایلنا درباره راهبرد اصلاح‌طلبان در مرحله دوم  انتخابات گفت: مهمترین راهبرد ما در مرحله دوم  انتخابات حضور مردم پای صندوق آراست.

رییس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه مردم سرمایه انقلاب هستند، افزود: ما این مبنا را گذاشتیم تا تلاش شود مردم در مرحله دوم انتخابات نیز مانند مرحله اول حضور حداکثری داشته باشند.

او در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا، درباره اهمیت مرحله دوم انتخابات گفت: حضور مردم در مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله نخست نیست.

عارف درباره تحلیل خود از فضای انتخاباتی کشور و حوزه‌هایی که معرفی نمایندگان آنها به مرحله دوم کشیده شده است افزود: در سفرهایی که در این ایام به شهرستان‌های مختلف داشته‌ایم، فضای خوب و بانشاطی حس می‌کنیم.

منتخب اول مردم تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، فضای انتخاباتی کشور را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم که مرحله دوم انتخابات هم با همان شور و نشاط مرحله اول برگزار شود و این برای ما یک سرمایه اجتماعی ارزشمند خواهد بود.

او یکی از اهداف خود از سفر به استان فارس و شهر شیراز را قدردانی از حضور مردم در مرحله نخست انتخابات برشمرد و بیان کرد: مردم استان فارس نیز مانند مردم سایر نقاط کشور در مرحله نخست انتخابات کار برجسته و ارزشمندی انجام دادند که در این سفر ضمن قدردانی از این اقدام مردم از آنها تقاضا خواهیم کرد که با همان نشاط و شادابی در روز جمعه دهم اردیبهشت در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و به کاندیداهای لیست امید رای دهند تا ما بتوانیم در مجلس با دست برتر در جهت مطالبات و خواست مردم اقدام کنیم.

سفر به شهرستان‌های داراب و نورآباد ممسنی و همچنین سخنرانی در دانشگاه شیراز از جمله برنامه‌های محمدرضا عارف در سفر به استان فارس است.

کد خبر : ۳۶۵۱۷۰