خبرگزاری کار ایران

علی ساری در گفت‌وگو با ایلنا:

برنامه‌های لیست امید برای مبارزه با فساد و ایجاد اشتغال آماده است

کاندیدای دور دوم انتخابات در اهواز گفت: برنامه‌های ما برای مبارزه با فساد و ایجاد اشتغال، جذب سرمایه، نظارت بر عملکرد مدیران، مواجه با مسئله ریزگردها و تامین مطالبات فرهنگیان، بازنشستگان و گروه‌های آسیب‌پذیر آماده است.

علی ساری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در ارزیابی خود از شرایط نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس اظهار داشت: تحلیل نتایج انتخابات مرحله اول نشان می‌دهد که اکثریت مردم خواستار نمایندگانی هستند که همراه با خواست اکثریت ایرانیان، گفتمان اصلاحات و همچنین اعتدال را نمایندگی کنند.

کاندیدای لیست امید در شهر اهواز گفت: سه کاندیدای لیست امید در شهر اهواز یعنی آقایان الباجی، همایون یوسفی و اینجانب، پس از پیروزی در انتخابات و کسب رای اعتماد مردم تلاش خواهیم کرد پرچمدار صلح و آشتی، منادی اخلاق‌مداری، ادب و وفای به عهد باشیم و غیرتمندانه زدودن سیمای فقر از شهر اهواز را در راس اولولیت‌ها قرار دهیم. ما به دنبال پاسداشت حقوق شهروندان بوده و می‌خواهیم شفاف و مستدل منافع منطقه‌ای را در چارچوب منافع ملی پیگیری کنیم.

او با اشاره به اینکه یک اتفاق مهم در انتخابات مجلس دهم در اهواز این بود که رقابت قومی و شعارهای قومی رنگ باخت و گفتمان و لیست‌های سیاسی محور رقابت‌ها قرار گرفت، اظهار داشت: پیروزی لیست امید در مرحله حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون نشان داد تمایل عمومی به نامزدهایی است که همراه با گفتمان اعتدال حرکت کنند.

کاندیدای لیست امید در دوم انتخابات اهواز تاکید کرد : به عنوان فردی که از بطن محرومیت و از میان محرومان به کارزار انتخابات ورود کرده‌ام، خود را متعهد می‌دانم با همراهی سایر نمایندگان، مسئولان اجرایی و همه مردم، زدودن غبار محرومیت مناطق محروم را در صدر اولویت‌های خود داشته باشم و صدای رسای گروه‌های آسیب‌پذیر و محرومان باشم.

ساری در پایان تاکید کرد مردم خوب و مظلوم اهواز در مرحله اول انتخابات با شور و نشاط به لیست «امید» یعنی آقایان یوسفی، کاظمی نسب الباجی و اینجانب رای دادند تا شهرشان آبادتر شود. بر این اساس ما از هم اکنون با تشکیل کارگروه‌های علمی سیاست‌ها و برنامه‌های مشترک خود را برای کاهش فقر، مبارزه با فساد، ایجاد اشتغال، جذب سرمایه، نظارت بر عملکرد مدیران بومی، مواجه با مسئله ریزگردها و تامین مطالبات فرهنگیان، بازنشستگان و گروه‌های آسیب‌پذیر نظیر معلولان و زنان سرپرست خانوار در حال تدوین داریم تا با ایجاد تفاهم و ائتلاف بین گروه‌های مختلف سیاسی و قومی و همراهی همه شهروندان زمینه پیشرفت و توسعه اهواز را بیش از پیش فراهم کنیم.

کد خبر : ۳۶۴۶۰۵