خبرگزاری کار ایران

ندیمی در تذکر شفاهی:

هیات‌ رئیسه از نامزدهای انتخابات در برابر تخریب‌چی‌ها حمایت کند

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس با انتقاد از تخریب نمایندگان، خواستار دخالت هیات‌ رئیسه و حمایت از نمایندگان و نامزدهای انتخاباتی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، ابوذر ندیمی در واپسین دقایق نشست علنی امروز و درحاشیه تذکر شفاهی ضمن تشکر از تایید عملکرد مجلس نهم از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: دولت و مجلس، مشکلات مردم کار و معیشت است و همچنین باید به مباحثی است که درخصوص پرداخت‌ها و مطالبات مردم و بازنشستگان توجه ویژه داشت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با انتقاد از تخریب نمایندگان فعلی و نامزدهای انتخاباتی در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: در زمانه انتخابات، موضوعی در حال شکل‌گیری است که سعی می‌کنند نمایندگانی را که همواره بر سلامت اخلاق و دیانت تاکید داشته را به اشکال مختلف و حتی به نام حمله به روسای مجلس، تخریب کنند و ما از این اتفاق گله داریم و قطعاً شکایت خواهیم کرد.

او ادامه داد: این افراد رحم ندارند و سعی می‌کنند برای کسانی که نه در تحصن بودند،‌ نه در جریان نامه به رهبری حضور داشتیم و نه در هیچ اتفاق دیگری نقشی داشتند، عنوانی بتراشند و واقعاً‌ از هیات‌رئیسه مجلس تقاضا داریم از نمایندگان دربرابر این تخریبچی‌های ناعادل، بی‌آبرو و فضیح حمایت کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در بخش دیگری از تذکر شفاهی خود یادآور شد: جا دارد، به دلیل اتمام آب و راه و گاز از وزیر محترم نفت تشکر کنیم.

او گفت:‌ همین‌طور می‌خواهم از نمایندگان محترم که کمک کردند لوایح خوبی همچون تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین عبور از رکود یا رفع موانع تولید به تصویب برسد، تشکر کنم.

ندیمی در پایان، بار دیگر به برگزاری انتخابات مجلس اشاره کرد و  گفت: ما از همه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان هم تشکر می‌کنیم و امیدواریم انتخاباتی بشکوه با مشارکت حداکثری را به نتیجه برسانیم که به انتخاب افرادی اصلح و کارآزموده بیانجامد.

کد خبر : ۳۴۲۸۵۰