خبرگزاری کار ایران

با حضور در منزل جانباز غلامرضا حیدری؛

رییس جمهور از جانفشانی‌ها و تلاش‌های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۵۵۶

رییس جمهوری با بیان اینکه پشتوانه دولت تدبیر و امید ملت بوده و پشتوانه این ملت نیز خانواده شهدا و ایثارگران هستند، گفت: ایستادگی و ایثار ملت بزرگ ایران باعث موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در برابر قدرت‌های جهانی شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر سه‌شنبه در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده معظم شهدا و جانبازان، در منزل غلامرضا حیدری؛ جانباز بالای ۷۰ درصد حضور یافت و ضمن گفتگو با این جانباز گرانقدر از جانفشانی‌ها و تلاش‌های جانبازان و ایثارگران طی هشت سال دفاع مقدس تجلیل و قدردانی کرد.

رییس جمهور در این دیدار که در فضایی صمیمی و معنوی انجام شد، خطاب به این جانباز و خانواده وی، گفت: دولت تدبیر و امید به وجود خانواده شهدا و جانبازان افتخار می‌کند و جانبازان در درگاه الهی اجری مضاعف دارند.

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهوری و حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید حضور داشتند، لوح تقدیری از سوی روحانی به این جانباز و خانواده وی اهدا شد.

غلامرضا حیدری در عملیات والفجر ۹ به درجه رفیع جانبازی نایل گردید.

اهالی محل پس از خروج دکتر روحانی از منزل این جانباز به استقبال رییس‌ جمهوری رفته و ضمن قدردانی از دولت یازدهم، در فضایی صمیمی مشکلات و مسایل خود را با رییس‌ جمهوری در میان گذاشتند. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز