خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

از هیچ تهدیدی نمی‌هراسیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با اقتدار مقابل همه تهدیدهای دشمن ایستاده‌ایم و از هیچ تهدیدی نمی‌هراسیم.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در محفل انس با قران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: پیش از این، هشت سال در دفاع مقدس در برابر تهدیدهای سخت دشمنان به ویژه استکبار جهانی مقاومت کرده‌ایم و اکنون درگیر تهدید نرم دشمن هستیم.

وی به لزوم ارتقای سطح آمادگی در مقابل تهدیدهای نرم‌افزاری دشمن تأکید کرد و گفت: باید در مقابل تهدیدهای نرم دشمن سطح آمادگی خود را افزایش دهیم و با ارتقای توان رزمی، روحیه سلحشوری نیز ارتقا یابد. راه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با توجه به دیدگاه های مقام معظم رهبری کاملاً روشن و مشخص است از این رو موظف هستیم نسبت به سمت و سوی دشمن که اکنون جنگ نرم است٬ مراقبت بیشتری داشته باشیم.

سیاری تغییر باورها، اعتقادها و ارزش‌های دینی و اسلامی جوانان ایران را از جمله اهداف جنگ نرم دشمنان برشمرد و گفت: اگر افکار تغییر کند، رفتار هم تغییر خواهد کرد از این رو دشمن به دنبال تغییر باورهای جوانان ایران است٬ اما مطمئناً به اهداف خود نخواهد رسید. دشمن درصدد است در سبک زندگی ایرانی اسلامی ما تغییراتی ایجاد کند، تغییر سبک زندگی اسلامی در حقیقت به معنی تغییر ارزش‌های دینی و هویت دینی است٬ اما تا پای جان برای حفظ ارزش‌های خود ایستاده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان مهمترین راهکار مقابله با دشمن در جنگ نرم را داشتن بصیرت دانست و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند٬ بصیرت یعنی حرکت در دنیای غبار آلود در حالی که تغییری در رفتار ما ایجاد نشود.

کد خبر : ۲۸۵۲۵۲