خبرگزاری کار ایران

به منظور دیدار با مقامات کشوری و لشکری این کشور؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش فردا به قزاقستان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۵۶۳

فرمانده نیروی دریایی کشورمان ملاقاتی با رئیس هولدینگ جمهوری قزاقستان و وزیر دفاع این کشور خواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیئتی به دعوت فرمانده نیروی دریایی کشور قزاقستان، عازم این کشور می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری فردا(یکشنبه) در صدر هیئتی به منظور دیدار با مقامات کشوری و لشکری کشور قزاقستان، عازم این کشور می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی کشورمان در این سفر ضمن دیدار با دریادار «ژاندار بیک ژانزاکف» فرمانده نیروی دریایی قزاقستان، ملاقاتی هم با رئیس هولدینگ جمهوری قزاقستان و وزیر دفاع این کشور خواهد داشت.

سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه دفاع ملی قزاقستان، بازدید از صنایع کشتی‌سازی شهر اورالسک و بازدید از بندر اکتائو و یک فروند شناور ساخت این کشور از دیگر برنامه‌های دریادار سیاری در سفر به قزاقستان است.

براساس این گزارش، آبان ماه سال 92 فرمانده نیروی دریایی ارتش قزاقستان در رأس یک هیأت نظامی بنا به دعوت فرمانده نیروی دریایی کشورمان به ایران سفر و از منطقه چهارم دریایی ارتش در بندر انزلی و دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) نوشهر بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز