خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با ایلنا:

صالحی رو بهبود است/ احتمال عیادت روحانی از صالحی تا لحظاتی دیگر

سخنگوی سازمان انرژی اتمی از احتمال عیادت رئیس جمهور از صالحی تا لحظاتی دیگر خبر داد.

بهروز کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: به لطف خدا از صبح امروز وضعیت جسمانی آقای صالحی ثابت شده است.

وی افزود: از روز گذشته شخصیت‌های زیادی از جمله حسین فریدون، محمد جواد ظریف، معصومه ابتکار، محمدرضا صادق، حسن قاضی‌زاده هاشمی، محمدرضا عارف، محمود واعظی، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی، مرندی، عبدالرضا رحمانی‌فضلی و سورنا ستاری برای عیادت صالحی به بیمارستان آمده‌اند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ادامه داد: طبق اخبار اعلام شده به ما قرار است امروز بعد از ظهر رئیس جمهور برای عیادت از آقای صالحی به بیمارستان بیایند که البته هنوز معلوم نیست.

وی ادامه داد: آقای صالحی برای برداشتن پلیپ روده به بیمارستان مراجعه کرده بود که طی کلونوسکوپی پلیپ روده وی با مشکل مواجه می‌شود و با تشخیص پزشکان تحت عمل جراحی روده قرار می‌گیرد.

کمالوندی با بیان اینکه صالحی روز گذشته عمل سنگینی را پشت سر گذاشت، گفت: مدت زمان بیهوشی دکتر صالحی خیلی طول کشید و شرایط اولیه او رضایت‌بخش نبود اما به لطف خدا از روز گذشته تا امروز وضعیت وی در حال بهبود است.

وی ضمن تشکر از کادر بیمارستانی که صالحی در آن بستری است، گفت: پرسنل بیمارستان و شخص وزیر بهداشت در مراقبت‌های درمانی از آقای صالحی اقدامات خوبی را انجام داده‌اند و تیمی از پزشکان با تجربه در حال مراقبت و کنترل وضعیت ایشان هستند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در این خصوص که گفته می‌شود اشتباه پزشکی باعث این عارضه شده، تاکید کرد: اصلا اینطور نیست همان‌گونه که امروز وزیر بهداشت توضیح داد این شرایط به ندرت اتفاق می‌افتد و اینکه در حال برداشتن پلیپ این ضایعه ایجاد شود، موضوعی قابل پیش‌بینی بود.

کمالوندی گفت: طی هفته قبل کار آقای صالحی فوق‌العاده سنگین بود و بسیار کم استراحت می‌کرد، برای همین بار‌ها به ایشان تاکید داشتیم به فکر سلامتی خود باشند. از مردم می‌خواهیم برای سلامتی دکتر صالحی دعا کنند تا ایشان هرچه زود‌تر بتوانند به کار خود بازگردند.

کد خبر : ۲۷۶۷۹۶