خبرگزاری کار ایران

دیدار افخم با جمعی از میهمانان شرکت‌کننده در همایش اتحادیه زنان مسلمان

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۷۳۵

سخنگو و رییس مرکز دیپاماسی وزارت امورخارجه عصر دیروز با جمعی از میهمانان شرکت‌کننده در همایش اتحادیه زنان مسلمان دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، در این نشست که در فضایی صمیمانه برگزار گردید، مرضیه افخم ضمن اشاره به مسایل مشترک جهان اسلام بر اهمیت ونقش زنان در کمک به حل مشکلات جوامع اسلامی تاکید کرد.

میهمانان این نشست نیز هر کدام بطور جداگانه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درخصوص استفاده از الگوهای رفتاری اسلام برای تعالی جوامع بشری پرداختند. شرکت‌کنندگان این دیدار با اشاره به نقش زن مسلمان در پرورش و هدایت فرزندان شایسته، فضایل زندگی بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) را الگویی مناسب برای نجات جامعه مدرن از آفات زمانه و امروزی توصیف کردند.

لازم به ذکر است میهمانانی از کشورهای یونان‏، ترکیه، سنگال، لبنان و عمان در این نشست حضور داشتند. پیش از این نشست نیز رییس مرکز دیپلماسی وزارت خارجه با خانم سیدبه وزیر مشاور ریاست جمهوری سنگال در امور خانواده و حقوق بشر ملاقات کرد.

افخم دراین دیدار با اشاره به روابط خوب و روبه‌رشد دو کشور به ارایه توضیحاتی در مورد وضعیت زنان در ایران پرداخت که مورد توجه وزیر سنگالی قرار گرفت. وزیر مشاور سنگال نیز ضمن تشکر از میهمان‌نوازی دولت و ملت ایران ضمن ابراز شگفتی و خرسندی از وضعیت خوب زنان و پیشرفت‌های علمی آنان در کشور، بعنوان اولین زن سنگالی که در رقابت‌های ریاست جمهوری شرکت داشته، بر نقش موثر زنان در پیشبرد فعالیت‌های سیاسی اجتماعی تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز