خبرگزاری کار ایران

سردار حاجی‌زاده در مراسم رونمایی از موشک سومار:

موشک‌های بالستیک هیچگاه قابل مذاکره نخواهد بود

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پیام مشترک سپاه و وزارت دفاع به دوستان و دشمنان این است که تحریم‌ها هیچ تأثیری در روند برنامه‌های دفاعی ایران ندارد.

به گزارش ایلنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مراسم رونمایی از موشک کروز سومار و تحویل انبوه موشک‌های بالستیک قدر و قیام به سپاه که با حضور وزیر دفاع برگزار شد، گفت: به طور طبیعی در طی سال چندین نوبت تحویل گیری موشک‌ها از وزارت دفاع بصورت عمده انجام می‌پذیرد اما آنچه در شرایط امروز نیازمند تأکید است پیام مشترک وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دوستان و دشمنان است.

وی افزود: پیام اقدام امروز آن است که انبوه محصولاتی که برای بکارگیری در راستای اهداف دفاعی کشور دریافت کردیم در سایه تحریم‌هایی به ثمر رسیده است که دشمنان آن را تحریم‌های سخت و گزنده توصیف می‌کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد: تحریم‌ها هیچ تأثیری در روند برنامه‌های دفاعی ایران ندارد.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه خوداتکایی و اعتماد به نفس عرصه‌ صنعت دفاعی الگوی خوبی برای ناکارآمدسازی تحریم‌ها در سایه عرصه‌هاست، تصریح کرد: ملت، دولت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به صورت یکپارچه بر این اعتقاد هستند که توانمندی‌های دفاعی خود به ویژه موشک‌های بالستیک هیچگاه قابل مذاکره نخواهد بود. این پیامی است که قدرتهای زورگو و زیاده خواه بایستی آن را درک کنند.

کد خبر : ۲۵۸۷۶۰