خبرگزاری کار ایران

سرلشکر موسوی:

همه جنبه‌های زندگی نظامی ارزشمند است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۹۰۱

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: همه جنبه های زندگی نظامی اعم از آموزش دیدن و ورزیده شدن و نگهبانی دادن تا ایستادگی و آمادگی و چشم طمع را از این آب و خاک دور کردن ارزشمند است.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در آئین اختتامیه نهمین دوره رزم مقدماتی مشترک جامعه‌پذیری دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش که صبح امروز در مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی برگزار شد، خطاب به دانش پژوهانحاضر در میدان، گفت: این‌که شما از بین همه راه‌ها، راه عزت و افتخار و سرافرازی پوشیدن لباس ارتش اسلام را انتخاب کردید، هم نشان‌دهنده بصیرت و دانایی شماست و هم جای تبریک دارد.

موسوی افزود: عمر در هر حال می‌گذرد و چه نیکوست که در راهی صرف شود که گذر آن سرمایه و ذخیره انسان باشد و باعث حسرت از دست رفتن نباشد. عمری که در راه خدا، در راه قرآن، در راهی که پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین (علیهم السلام) نشان دادند. عمری که در راه دفاع از مردم و دفاع از کشور و نظام بگذرد، بسیار ارزشمند و افتخارانگیز است. عمری است که از دست نرفته بلکه ذخیره و سرمایه شده است. این است آن راه نورانی که شما انتخاب کرده‌اید.

وی ادامه داد: همه جنبه‌های زندگی نظامی اعم از آموزش دیدن و ورزیده شدن و نگهبانی دادن تا ایستادگی و آمادگی و چشم طمع را از این آب و خاک دور کردن و تا پوزه دشمنان را به خاک مذلت مالیدن و تا پوشیدن خلعت زیبای شهادت، ارزشمند و افتخارآفرین است.

فرمانده کل ارتش همچنین گفت: جای تبریک به شما و خانواده‌های محترم شما دارد که این راه سراسر عزت و سربلندی را انتخاب کرده‌اید. راهی که خداوند به روی خاصه اولیای خود باز کرده، اینک به روی شما گشوده است.

موسوی در پایان عنوان کرد: به سهم خودم ورود شما را به جمع دلیرمردان درجه دار افتخارآفرین ارتش جمهوری اسلامی ایران خیر مقدم عرض می‌کنم و برای شما در این راه آرزوی موفقیت دارم و خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که جمع جدیدی از جوانان برومند و انقلابی دهه هشتادی به ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران پیوسته‌اند تا همچون خون تازه، شادابی و سرزندگی ارتش، این رکن استقلال کشور را طراوت تازه ببخشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز