خبرگزاری کار ایران

سرلشکر موسوی:

جهان تحت‌الشعاع صبر و مقاومت کم‌نظیر مردم غزه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۰۵۸

فرمانده کل ارتش با تأکید بر لزوم ارتقای قدرت و آمادگی نیرو‌های مسلح، گفت: عقل و تجربه نشان داده که باید هر روز قوی‌تر شد و حوادث غزه هم مؤید این مطلب است که باید قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم رونمایی و الحاق دستاورد‌های نیروی دریایی ارتش که صبح امروز در منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد، گفت: این روز‌ها جهان تحت‌الشعاع نام بلند فلسطین و صبر و مقاومت کم‌نظیر مردم مظلوم و مقتدر غزه است.

وی با بیان اینکه دنیا شاهد تقابل خباثت و جنایت در مقابل مظلومیت، اقتدار و مقاومت است، اظهار داشت: برای کسانی که می‌خواستند حق و باطل را بشناسند، این روز‌ها شفاف‌ترین و صریح‌ترین عرصه تمییز حق از باطل در گستره غزه فراهم شده است.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: هابیل (ع) و قابیل، ابراهیم (ع) و نمرود، موسی (ع) و فرعون اردوگاه یزید و یزیدیان و غافله حسینی امروز به عیان در ماجرای غزه مشخص است.

به گفته موسوی، شاید یکی از برجسته‌ترین نتایج اتفاقات این ۷۸ روزی که گذشت، این باشد که آنچه سال‌ها می‌گفتیم «زوج خبیث آمریکای جنایتکار و رژیم نحس و نامشروع صهیونیستی» امروز نه‌تنها اثبات شده، بلکه حتی برای خود ما هم روشن‌تر و دقیق‌تر شده که آمریکای جنایتکار، انگلیس خبیث و رژیم جعلی صهیونیستی یکی هستند که در چهره‌های مختلف، خود را نشان می‌دهند.

وی افزود: بی آبرویی اردوگاه شیطان و شیاطین در مقابل راه خدا و حق مشخص شد و همه به چشم خواهیم دید که حق بر باطل پیروز خواهد شد؛ ان‌شا‌ءالله.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه این حوادثی که پیش آمد، یک موضوع دیگر را برای بعضی ساده‌اندیشان روشن‌تر کرد و آن، این است که ما هرچه می‌توانیم باید قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم، تصریح کرد: نیرو‌های مسلح و یک ملت و مجموعه‌ای از آن‌هایی که قرار است از آرمان‌ها و تمامیت ارضی و استقلال و ناموس و کیان ملت دفاع کنند، باید همواره در اوج قدرت و آمادگی باشند؛ وگرنه خوی استکباری شیاطین راه را بر استقلال و پیشرفت آنها خواهد بست.

موسوی با بیان اینکه ما هر روز به دنبال تقویت قدرت دفاعی خود هستیم، خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین لوازم توسعه دریامحور و استفاده هرچه بیشتر از مواهب اقیانوس‌ها داشتن یک نیروی دریایی قوی، راهبردی و مقتدر است.

وی اضافه کرد: یک نیروی دریایی قوی و راهبردی باید بتواند در هر جای جهان که لازم باشد و در اقیانوس‌ها به بهترین نحو ممکن از خود و منافع ملت دفاع کند؛ همچنین بتواند در برابر تهدیدات احتمالی مقابل دشمنان بایستد و فاتح و پیروز از میدان خارج شود.

فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه عقل و تجربه نشان داده که باید هر روز قوی‌تر شد، ابراز داشت: در مجموعه تدابیر فرماندهی کل قوا می‌بینیم که معظم‌له همواره بر تقویت توان دفاعی تأکید فرموده‌اند و از همه بالاتر فرمان خداوند در قرآن است.

به گفته موسوی، آنچه که امروز شاهدیم، لبیک نیروی دریایی راهبردی ارتش به فرامین، الزامات و باید‌ها برای سربلندی ایران و ملت بزرگ ایران است. برای رسیدن به یک نیروی دریایی‌ در شأن ملت ایران هنوز میدان وسیعی از نیاز‌ها از یک سو و از سوی دیگر ایمان، همت، شجاعت، تجربه، به دل کار رفتن و فناوری را پیش رو داریم که باید محکم پیش برویم.

وی با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرچه پیش برویم، این راه باز است و برکت این تلاش‌ها بنا به فرمان خداوند بزرگ شامل همه مجاهدان راه خدا خواهد بود؛ ان شاءالله، عنوان کرد: خداوند بزرگ را برای تمامی موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و افتخاراتی که به دست توانمند شما جوانان برومند این آب و خاک آفریده، شاکرم و از شما همرزمان عزیز، فرمانده نیروی دریایی ارتش، برادران عزیز در مجموعه صنایع وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و نخبگان صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز