خبرگزاری کار ایران

سرلشکر موسوی:

خون‌های مردم غزه سرعت سقوط رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۷۳۷

فرمانده کل ارتش با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، تاکید کرد: هیچ چیز شکست خفت‌بار این رژیم در غزه را جبران نخواهد کرد و این خون‌های پاک، سرعت سقوط رژیم آپارتاید صهیونیستی را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی از بخش‌های مختلف منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، پایگاه شهید عبدالکریمی و منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش بازدید کرد و توان رزمی و عملیاتی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده کل ارتش در این بازدیدها با قدردانی از همه کارکنان ارتش و خانواده‌های فهیم و صبور آن‌ها، نتیجه تلاش‌ها را ارتقاء توان و آمادگی رزمی برشمرد و تأکید کرد: لازم است هر روز بر قدرت خود برای دفاع از کشور بیفزاییم.

موسوی با تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان، گفت: این رفتار کوردلانی است که توان مبارزه در میدان را ندارند و دست به کشتار افراد بی‌‌سلاح می‌زنند.

فرمانده کل ارتش در ادامه، خاطرنشان کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی هم با حمایت پشتیبانی آمریکا و سایر کشورهای غربی، انتقام شکست سنگین و تاریخی خود از حماس را، از کودکان، زنان و غیرنظامیانی بی‌سلاح و بی‌دفاع می‌گیرد که البته هیچ چیز شکست خفت‌بار او را جبران نخواهد کرد و این خون‌های پاک سرعت سقوط رژیم آپارتاید صهیونیستی را بیشتر خواهد کرد.

موسوی به اهمیت حضور مردم در انتخابات نیز اشاره و تصریح کرد: انتخابات عرصه بسیار مهم و سرنوشت‌ساز حضور مردم است و وظیفه ملی همه ماست که برای پیشرفت و سربلندی کشور و حل مشکلات، حضور گسترده و حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز