خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

ایران تسلیم فشار‌های روانی و اقتصادی بیگانگان نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۴۶۴

امیرسرتیپ صباحی فرد گفت: اگرچه فشارهای روانی و اقتصادی بیگانگان تا حدی موجب کند شدن و خلل در پیشرفت همه جانبه کشورمان می‌شود ولی یقینا رشد و تعالی ایران توقفی ندارد و ما را مصمم‌تر از گذشته می‌کند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان ستاد این نیرو اظهار داشت: اقتدار نیروهای مسلح کشورمان نعمتی شگرف برای هموطنان عزیزمان که  باعث این اقتدار یقینا خود مردم هستند.

وی افزود: اگر بیگانگان توهم را کنار بگذارند متوجه می‎شوند که ایران اسلامی منادی صلح و امنیت در منطقه و جهان است.

امیرسرتیپ صباحی‌فرد گفت: اگرچه فشارهای روانی و اقتصادی بیگانگان تا حدی موجب کند شدن و خلل در پیشرفت همه جانبه کشورمان می‌شود ولی یقینا رشد و تعالی ایران توقفی ندارد و ا ما را مصمم‌تر از گذشته می‌کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: رونمایی از برخی تجهیزات پدافندی تنها گوشه‌ای از اعتماد به نفس و دانش بومی فرزندان ایران زمین است که قابل نمایش است.

سرتیپ صباحی فرد در بخش دیگری از سخنان خود راه اصلاح  کشور و رسیدن به قله ترقی را انسجام مردم دانست و بیان‌داشت:  شرکت در عرصه انتخابات مهمترین دستاورد کشور در برون رفت  برخی از مشکلات کنونی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز