خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پیشرفت علمی در قدرت بازدارندگی کشور تاثیر شگرفی دارد/ تولید علم وظیفه اصلی دانشگاه‌های نظامی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۲۶۰

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه تولید علم، پیشرفت علمی و تربیت علمی وظیفه اصلی و درونی دانشگاه‌های نظامی است، گفت: پیشرفت علمی در ایجاد امنیت و قدرت بازدارندگی کشورمان تاثیر بسزا و شگرفی دارد.

به گزارش ایلنا، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با استادان و اعضاء هیات علمی دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) دیدار کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه تولید علم، پیشرفت علمی و تربیت علمی وظیفه اصلی و درونی دانشگاه های نظامی است، گفت: پیشرفت علمی در ایجاد امنیت و قدرت بازدارندگی کشورمان تاثیر بسزا و شگرفی دارد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با تاکید بر نقش محوری استادان در امر پژوهش دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: جایگاه رفیع اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های نظامی در توسعه توانمندی‌های نظامی و کارآمدی تسلیحات راداری و موشکی در نیروی پدافند هوایی بسیار حائز اهمیت است.

وی بخش بزرگی از توانمندی و قدرت روزافزون مجموعه پدافند هوایی ارتش را مرهون تلاش و جدیت دانشجویان، استادان و کادر آموزش این دانشگاه و سایر مراکز آموزشی این نیرو دانست و تصریح کرد: دانشگاه پدافند هوایی پیشگام و صاحب نظر در زمینه علوم فنی، مهندسی و سایر علوم مرتبط با تخصص پدافند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز