خبرگزاری کار ایران

امیر صباحی فرد:

ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار در منطقه و جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۵۱۵

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار در منطقه و جهان است.

به گزارش ایلنا، امیر علیرضا صباحی‌فرد صبح امروز به منظور چهاردهمین سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش با وابستگان خارجی مقیم تهران دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این دیدار ضمن تبریک روز نیروی پدافند هوایی ارتش، تعامل سازنده، اثرگذار، مثمر ثمر و همچنین تبادل دانش با کشورهای دوست و هم پیمان را در تمامی سطوح امری لازم و ضروری دانست و گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش با تکیه بر دانش بومی، خلاقیت، نوآوری، تعهد و نیروی انسانی با ذکاوت و هوشیار توانسته است با عبور از تمامی تحریم‌ها و محدودیت‌ها به قدرتی مثال زدنی در سطح منطقه تبدیل شود.

امیر علیرضا صباحی فرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار در منطقه و جهان است و پدافند هوایی ارتش همواره در راستای مقابله با انواع تهدیدات در زمینه‌ی علوم پدافندی لحظه به لحظه در حال رشد و نقش آفرینی است.

وی خطاب به وابستگان نظامی و دفاعی خارجی مقیم تهران با اشاره به برگزاری و بازدید از نمایشگاه توانمندی نیروی پدافند هوایی در زمینه‌ی علوم پدافندی، اعم از راداری، موشکی، جنگالی، سایبر و… در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، اظهار داشت: شما تنها گوشه‌ای از اقتدار و صلابت نیروی پدافند هوایی را در دفاع از گوشه گوشه‌ی ایران اسلامی مشاهده کردید که ماحصل انسجام، یکپارچگی و هم افزایی نیروهای مسلح ایران در کنار نبوغ، خلاقیت و وطن پرستی جوانان این مرز و بوم است.

وی با برشمردن برخی از دستاوردهای نوین نیروی پدافند در زمینه‌ی سامانه‌های راداری و موشکی، تاکید کرد: پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن به روز ترین تجهیزات که در لبه فنآوری روز دنیا است هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کند و در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می‌دهد.

امیر صباحی فرد، خاطر نشان کرد: در زمینه‌ی تجهیزات پدافندی به هیچ کشوری وابستگی نداریم و به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده‌ایم که در جهت تبادل دانش، تعامل و صلح و دوستی پایدار تجهیزات هم صادر می‌کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز