خبرگزاری کار ایران

امیر حیدری:

تحرک در نیروی زمینی ارتش پاسخگوی نیازهای عملیاتی آینده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۴۶۸

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تحرک امروزه در نیروی زمینی ارتش به معنای واقعی پاسخگوی نیازهای عملیاتی آینده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در چهارمین جشنواره تمرکزی طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز و همچنین، الحاق بیش از ۱۰۰ دستگاه تریلر تانک‌بر فوق سنگین به ناوگان ترابری نزاجا که به صورت وبیناری در سراسر کشور برگزار شد، گفت: نیروی زمینی ارتش در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا، در زمینه‌ی ارتقاء تحرک و کارآمدی یگان‌ها به جدیت مبادرت ورزیده، به‌گونه‌ای که تحرک امروزه در این نیرو به معنای واقعی پاسخگوی نیازهای عملیاتی آینده است.

وی با اشاره به ولایتمداری نیروی زمینی در به منصه ظهور رساندن فرامین مقام معظم رهبری، اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش با نگاه به داخل نسبت به طراحی، ساخت و تولید نیازمندی‌های خود و همچنین عرصه‌ ارتقای تحرک تاکتیکی، عملیاتی و بالگردی گام‌های مثمرثمری برداشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، هوانیروز را قدرتمندترین و گسترده‌ترین ناوگان هوایی در منطقه‌ی غرب آسیا برشمرد و تصریح کرد: در رزمایش میدانی گذشته غرور بالگردی نیروی زمینی ارتش با مجهز شدن به سامانه‌های شب پرواز و همچنین موشک‌های دورزن و نقطه‌زنی که دستاورد دانشمندان، خلاقان و کارخانجات نیروی‌ زمینی است به منصه ظهور رسید.

حیدری با اشاره به الحاق بیش از ۱۰۰ دستگاه تریلر تانک‌بر فوق سنگین به ناوگان ترابری این نیرو ابراز داشت: صفر تا صد طراحی، ساخت و تولید تانک‌برها به دست دانشمندان و مهندسان نیروی زمینی ارتش رخ داده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه در نیروی زمینی ارتش به عنوان یک ناظر شاهد هستم که انسان‌های شریفی مشغول به خدمت هستند، خاطرنشان کرد: سه موضوع تربیتی را در طول دوران مسئولیت خود فرا گرفتم؛ اینکه طرح و برنامه داشته باشم تا براساس آن حرکت کنم، دوم دقت در انتخاب افراد عاشق به نظام و متخصص و در نهایت حمایت و میدان دادن به افراد و در سایه‌ این سه موضوع بحمدالله تا به امروز به اهداف مدنظر خود دست یافته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز