خبرگزاری کار ایران

سرتیپ حیدری:

نیروی زمینی ارتش از موشک‌های جدید رونمایی می کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۰۴۴

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در آمایش سرزمینی جدید خود پنج گروه موشکی را ایجاد خواهیم کرد، تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش در عرصه‌ موشکی توانایی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی، در هر زمان و مکانی را دارد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از آمادگی و توان رزمی گروه ۸۴۰ موشکی سرلشکر شهید کبریایی این نیرو، گفت: در نیروی زمینی ارتش برای تداوم و نهادینه کردن آمادگی‌های رزمی، بنابر منویات فرماندهی معظم کل قوا اصل را بر خودکفایی با نگاه به داخل گذاشته‌ایم.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش در مسیر خودکفایی، تولید و طراحی انواع تجهیزات و تسلیحات، ۲۳ رسته دفاعی دارد و همواره سعی بر این است تا در این رسته‌ها به خودکفایی پایداری رسیده تا بتوانیم با قدرت پاسخگوی نیازهای دفاعی و امنیتی این مرزو بوم باشیم.
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به ارتقای آمادگی رزمی اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش در راستای ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی خود همواره توسعه‌ یگان‌های موشکی را مدنظر قرار داده است، در همین راستا این نیرو در آمایش سرزمینی جدید خود، پنج گروه موشکی را در اقصی نقاط حساس و مختلف کشور ایجاد خواهد کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به پیشرفت روزافزون این نیرو در عرصه موشکی تصریح کرد:
نیروی زمینی ارتش در عرصه‌ موشکی توانایی پاسخگویی به هر تهدیدی، در هر زمان و مکانی را دارد.
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به قدرت بی‌نظیر تسلیحاتی و موشکی این نیرو بیان داشت: نیروی زمینی ارتش با تکیه بر توانمندی‌های متخصصان داخلی و بومی همواره در عرصه‌های تهیه، تولید و طراحی تسلیحات و موشک‌های خود بر ۴ ویژگی دور زن، نقطه‌ زن، هوشمند و قابلیت شبکه شدن تأکید داشته است و روز به روز در این زمینه به موفقیّت‌های متعددی دست یافته است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه یگان موشکی این نیرو باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: در آینده‌ نزدیک از دو نوع موشک پیشرفته‌ی زمین پایه و هواپایه در نیروی زمینی ارتش رونمایی و عملیاتی خواهد شد.
امیر سرتیپ حیدری در این بازدید با خانواده معظم شهیدان سرباز علی اکبر و رضا سروری نوش‌آبادی، سربازان جانباز خیرالله پالیزی و اسماعیل یزدی و سروان وابسته (بازنشسته) رسول زین‍الدینی دیدار و از آنان دلجویی کرد.
گفتنی است بازدید از پروژه ۱۰۴ واحدی در حال ساخت آران و بیدگل بخش دیگری از برنامه‌های فرمانده نیروی زمینی ارتش در این سفر بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز