خبرگزاری کار ایران

محمودی در تذکر شفاهی:

امیدوارم مدعیان حقوق بشر دست از حماقت برداشته و برای نجات مردم مظلوم غزه هم‌صدا شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۷۲۰

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس، گفت: امیدوارم مدعیان حقوق بشر در دنیا دست از حماقت بر داشته و برای نجات مردم مظلوم غزه از ظلم و ستم رژیم کودک کش اسرائیل هم صدا شوند.

 به گزارش ایلنا، سمیه محمودی در  نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۰ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت شهادت حضرف فاطمه (س)، گفت: امیدوارم مدعیان حقوق بشر در دنیا دست از حماقت بر داشته و برای نجات مردم مظلوم غزه از ظلم و ستم رژیم کودک کش اسرائیل هم صدا شوند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ضمن قدردانی از وزیر پرتلاش نیرو به دلیل آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب شرب به استان اصفهان و شهرستان شهرضا که یک پروژه بلند مدت است، شایسته است دستور عملیات اجرایی پروژه دوم انتقال آب شرب به شهرستان شهرضا را به عنوان یک پروژه کوتاه مدت و با عنایت به مجوز تخصیص و خرید لوله ها و آماده بودن بستر مورد نیاز را صادر کند.

وی عنوان کرد: از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درخواست دارم به مطالبه به حق مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در خصوص جانمایی نادرست سایت پسماند زباله پاسخ داده و دستور توقف اجرای طرح و جانمایی مجدد را صادر کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز