خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح؛

ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ملحق شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۰۳۸

صبح امروز با حضور سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح آیین الحاق ناوشکن ایرانی دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، آیین الحاق ناوشکن بومی «دیلمان» با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و دیگر مقامات لشکری و کشوی به ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندرانزلی برگزار شد و جلوه‌ای دیگر از توان صنایع دفاعی در تأمین نیازهای اقتدارآفرین، توانمندی دریایی ایران و سربلندی ایران اسلامی را اثبات کرد.

«دیلمان»، پنجمین فروند از ناوشکن‌های پروژه موج و از کلاس جماران، توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران طراحی و تحت نظارت این نیرو، در مجموعه صنایع دریایی ساخته شده و از امروز به ناوگان شمال نیروی دریایی راهبردی ارتش ملحق شد.

این ناوشکن تمام ایرانی مجهز به انواع تجهیزات و سامانه‌های دفاعی و رزمی ساخته شده در داخل کشور بوده و علاوه‌ بر قابلیت دریانوردی طولانی، توانایی جستجو، کشف، شناسایی، رصد، مقابله و در صورت نیاز انهدام هرگونه تهدید هوایی، سطحی و زیر سطحی را دارا است.

عرشه پرواز با قابلیت نشست و برخاست بالگرد از ویژگی‌های مهم عملیاتی ناوشکن دیلمان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز