خبرگزاری کار ایران

جبلی در جمع خبرنگاران‌:

تصویب حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی در برنامه هفتم پیشنهاد مشترک صدا و سیما و وزارت ورزش نبود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۴۵۲

رئیس سازمان صدا و سیما درباره حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه نشست هیئت دولت درباره سرنوشت حق پخش تلویزیونی گفت: حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی، به تصویب مجلس در برنامه هفتم رسید اما پیشنهاد مشترک صداوسیما و وزارت ورزش نبود. امیدواریم بتوانیم آیین‌نامه مربوطه را با همکاری وزارت ورزش، در دولت تصویب کنیم. پیشنهاد سازمان صداوسیما درباره حق پخش مسابقات داخلی این بود که همان‌طور که دولت، حق پخش برنامه‌ها و مسابقات ورزشی خارجی را به ما پرداخت می‌کند و ما هم به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهیم، همین کار را برای برنامه‌ها و مسابقات داخلی انجام دهیم.

وی افزود: ابتدا باید حق پخش برنامه‌ها و مسابقات داخلی مشخص شود، سپس، دولت آن را به سازمان صداوسیما پرداخت کند و در نهایت ما آن برنامه‌ها و مسابقات را با همکاری وزارت ورزش و جوانان، در اختیار فدراسیون‌ها قرار دهیم. البته این پیشنهاد هنوز در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مورد موافقت قرار نگرفته است اما مصوب شد تا ۶ ماه بعد از تصویب و ابلاغ نهایی برنامه هفتم توسعه، صداوسیما آیین‌نامه اجرایی این کار را بنویسد و در دولت به تصویب برساند.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: ما حتما در آن مقطع زمانی هم بر پیشنهاد تصویب‌نشده‌مان تاکید خواهیم کرد. حق وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها مسلما باید پرداخت شود اما حالا که تامین منابع ریالی حق پخش طبق پیشنهاد ما انجام نشد، باید تمهیدات دیگری برای منبع تامین اندیشیده و پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز