خبرگزاری کار ایران

عبدلیان‌پور:

هدفی که مرکز وکلا دنبال می‌کند نخبه‌سازی و کمک به جریانات تصمیم‌گیر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۸۲۶

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: هدفی که امروز مرکز دنبال می‌کند، علمی‌سازی و نخبه‌سازی و کمک به جریانات تصمیم‌گیر مانند مجمع تشخیص و مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن عبدلیان‌پور در سومین نشست مشکلات اموال غیرمنقول گفت: بحث اسناد و اسناد رسمی بحث مهمی است و در جلسه‌ای که در ۶ تیرماه ۱۴۰۲ در خدمت مقام معظم رهبری بودیم ایشان مطلبی را فرمودند که بسیاری از فسادها در مورد اموال غیرمنقول از معاملات غیررسمی به وجود می‌آید و اگر شورای نگهبان انتقادی هم به این قانون داشته مصلحت است این قانون دنبال شود که این‌ موضوع مهم است و چه جایی بهتر از مرکز مشاوران و کارشناسان رسمی ومشاوران خانواده. لازم است نخبگان پای کار بیایند.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه افزود: یک گزارش به مجمع تشخیص و مجامع نخبگانی فرستادیم زیرا موضوع مهم است.

وی تاکید کرد: در مسائلی که تخصص ماست، حتما باید ورود کنیم. هدفی که امروز مرکز دنبال می‌کند، علمی‌سازی و نخبه‌سازی و کمک به جریانات تصمیم‌گیر مانند مجمع تشخیص و مجلس شورای اسلامی است.

عبدلیان‌پور گفت: امروز مرکز وکلا و کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه در عرصه علم حقوق و کارشناسی و مشاوره خانواده حرف برای گفتن دارد و به واسطه چهره‌ها و نخبگانی که دارد تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز