خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده:

آزمون جامع وکالت احتمالا سوم شهریور سال آینده برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۵۴۷

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده گفت: برگزاری آزمون جامع وکالت با تاریخی که با سازمان سنجش هماهنگ کردیم آزمون شهریور سال ۱۴۰۲ خواهد بود و احتمالا در سوم این ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن عبدلیان‌پور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: سال‌ها آرزوی نهاد وکالت تخصصی بودن، بود. امروز ما در بحث تخصصی تمامی سرفصل‌ها و درس‌ها را آماده کردیم و ان‌شاءالله در ابتدای سال آینده تعدادی از وکلای ما پروانه تخصصی خواهند گرفتند.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه بیان کرد: هر فردی از مردم کشور توانایی گرفتن وکیل نداشته باشد مرکز به صورت رایگان وکیل در اختیار آنان قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: ما در سامانه ۱۲۹ علاوه بر اینکه خدمات حقوقی رایگان می‌دهیم، خدمات مشاوره خانواده هم به صورت ۲۴ ساعته انجام خواهیم داد که این کار بسیار سخت است، اما وکلای انقلابی ما این کار را انجام خواهند داد.

عبدلیان‌پور افزود: خدمات مشاوره‌ای هم به صورت برخط و حضور وکیل و هم دراختیار قرار دادن وکیل انجام می‌شود. ما در اداره معاضدت این کار را برای مردم انجام می‌دهیم.

وی درباره مشاوره خانواده گفت: امسال سامانه مسیر را برای مشاوره خانواده در استان البرز اجرایی کردیم که این سامانه قبل از طلاق زوجین را به مشاوره خانواده معرفی می‌کنند، ۴ جلسه برگزار می‌شود اگر نیاز بود جلسات بیشتر می‌شود. اقدامات خوبی در مشاوران خانواده صورت گرفته است که عزیزان مشغول ما در این سامانه نگاه شرعی و خانوادگی دارند بعد بحث مالی مد نظر قرار دارد.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده بیان کرد: سال آینده آزمون مشاوره خانواده را برگزار خواهیم کرد، چراکه تعداد مشاوران خانواده ما در شهرها کم است.

وی درباره برگزاری آزمون جامع وکالت اظهار داشت: با تاریخی که با سازمان سنجش هماهنگ کردیم آزمون شهریور سال ۱۴۰۲ خواهد بود و احتمالا در سوم این ماه برگزار خواهد شد.

عبدلیان‌پور درباره برگزاری آزمون جامع وکالت اظهار داشت: آزمون با تاریخی که با سازمان سنجش هماهنگ کردیم شهریور سال ۱۴۰۲، احتمالا در سوم این ماه برگزار خواهد شد

وی درباره ادغام مرکز مشاوران قوه قضاییه  و کانون وکلا نیز گفت: ما از ادغام کانون‌های وکلا در مرکز مشاوران استقبال می‌کنیم، ولی رییس قوه قضاییه گفتند به این موضوع فکر نکنیم و قطعا نظرات ریاست قوه قضاییه برای ما مورد توجه است و این موضوع را مدنظر داریم. ما از ادغام کانون وکلا در مرکز مشاوران استقبال می‌کنیم و پذیرای همه وکلای عزیز در مرکز مشاوران قوه قضاییه هستیم. گفتنی است که  تعدادی از عزیزان در کانون وکلا از مرکز مشاوران  پروانه گرفتند.

عبدلیان‌پور تاکید کرد: مرکز ما قانونی است و به استناد ماده ۱۸۷ قانون برنامه توسعه به وجود آمده و به فعالیت خود ادامه می‌دهیم. اگر عزیزان کانون های وکلا در مرکز مشاوران ما می توانند بهتر توانایی شان را  به منصه ظهور بگذارند، ما از آن استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز