خبرگزاری کار ایران

نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد؛

ضرورت تلاش بیشتر تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۹۲۷

نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در نطق پیش از دستور خود در دوازدهمین اجلاسیه از پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برخوردار از مبانی محکم و خلل ناپذیر عقلی و نقلی دانست.

به گزارش ایلنا، آیت الله احمد بهشتی، که به عنوان ناطق روز اول دوازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری سخن می‌گفت، ضمن تبیین مبانی محکم عقلی و نقلی نظام جهوری اسلامی ایران، گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر اساس همین مبانی عقلی و نقلی، تدوین شده و به برکت این قانون، نظام گام اول را چنان محکم برداشت که در گام دوم توانسته است این چنین عظمت و اقتدار خود را به نمایش بگذارد.

بهشتی در ادامه گفت: در نظام علوی ما دولتمردان باید در درجه اول، رابطه خود را با خدا تحکیم بخشند تا خدای متعال رابطه آنها با مردم را اصلاح کند و حافظ آنها از خطا و لغزش باشد.

وی با اشاره به توفیقات دولت سیزدهم در حوزه سیاسی و به خصوص در عرصه بین الملل گفت: روابط کشور با سایر کشورها و به ویژه همسایگان بهبود یافته است و ضمن استیفای حقوق کشور، عزت و استقلال و اقتدار ایران اسلامی به نمایش گذاشته شده است که این اقدامات، باعث تقدیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خشنودی ملت قهرمان ایران گردید.

آیت الله بهشتی در پایان بر ضرورت تلاش بیشتر تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز