خبرگزاری کار ایران

ذوالنوری در صحن علنی:

مردم ثابت کردند که با اغتشاشگران و ایادی شیطان همراهی نمی‌کنند/ دشمنان سعی در تکرار آشوب‌های گذشته داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۶۵۷

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه دشمنان سعی در تکرار آشوب‌های گذشته داشتند، گفت: مردم شریفمان ثابت کردند که با اغتشاشگران و ایادی شیاطین همراهی نمی‌کنند و این مسئله هم شعور و بصیرت مردم عزیزمان و هم قدرت و اقتدار و اشراف اطلاعاتی دستگاه‌های امنیتی‌مان را به دنیا نشان داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۸ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور گفت: جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور تلاش چندین ماهه نظام سلطه و ایادی و شیاطین را خنثی کردند.

وی افزود: دشمنان ما یک سال تلاش کردند که این ایام را آشوب‌زده کرده و آشوب‌های گذشته را تکرار کنند اما دستگاه‌های امنیتی کشور به حمدالله توانستند انواع بمب اعم از کوکتل مولوتف، مواد انفجاری و سلاح‌های مختلف از مخفیگاه ایادی شیطان کشف کنند. مردم شریفمان ثابت کردند که با اغتشاشگران و ایادی شیاطین همراهی نمی‌کنند و این مسئله هم شعور و بصیرت مردم عزیزمان و هم قدرت و اقتدار و اشراف اطلاعاتی دستگاه‌های امنیتی‌مان را به دنیا اعلام کرد.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به نمایندگی از شما نمایندگان عزیز از مردم شریف و بصیر ایران اسلامی تقدیر و تشکر می‌کنم و هم از زبان شما به فرزندان گمنام این ملت و سربازان گمنام امام زمان (عج) و جامعه اطلاعاتی کشور خداقوت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز