خبرگزاری کار ایران

توسط مرکز پژوهش‌های مجلس؛

دومین دوره مدرسه حکمرانی و قانونگذاری شهید مدرس برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۳۸

دومین دوره مدرسه حکمرانی و قانونگذاری شهید مدرس توسط مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، دومین دوره مدرسه حکمرانی و قانون‌گذاری شهید مدرس ویژه نخبگان، مدیران کشوری و لشگری، اساتید، دانشجویان و سیاست پژوهان حوزه حکمرانی و قانون‌گذاری، در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

آموزش، توانمندسازی و تربیت حکمران، سیاست‌پژوه، کارشناس و مدیر حوزه حکمرانی و قانون‌گذاری به‌منظور حل مسائل نظام تقنین کشور در راستای کارآمدسازی مجلس شورای اسلامی و نظام قانون‌گذاری کشور، مهم‌ترین هدف مدرسه حکمرانی و قانون‌گذاری شهید مدرس (ره) است.

محورهای اصلی دومین دوره مدرسه حکمرانی و قانون‌گذاری شهید مدرس (ره) شامل الگوها، مدل‌ها و ابزارهای حکمرانی و قانون‌گذاری، واکاوی و تحلیل قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام و جایگاه آنها، تحلیل فرآیندهای قانون‌گذاری با تمرکز بر قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و آیین‌نامه‌های اجرایی، آداب و رفتار حرفه‌ای نمایندگی، ابزارها و سازوکارهای نوین و هوشمند در عرصه حکمرانی پارلمانی، فرآیندهای قانون‌گذاری، نظارت و بودجه‌ریزی در مجلس شورای اسلامی، نظام مسائل حوزه‌های تخصصی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی از منظر حکمرانی و قانون‌گذاری و کارگاه‌های سیاست پژوهی و آموزه‌های تقنین در حوزه‌های بخشی و تخصصی، هستند.

علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند از طریق لینک https://governanceschool.mrc.ir/ وارد سامانه شوند و ثبت‌نام را انجام دهند.

 

جهت اطلاعات بیشتر و پاسخ‌گویی به سؤالات از شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۹ تا ۱۷، می‌توانید با شماره ۳۹۹۳۶۹۴۰-۰۲۱ (دبیرخانه مدرسه حکمرانی و قانون‌گذاری شهید مدرس)، تماس حاصل نمایید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز