خبرگزاری کار ایران

شنبه آینده؛

نخستین همایش " جوانان و قانونگذاری " با سخنرانی لاریجانی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۳۰۲

در این همایش یک‌روزه، جمعی از نمایندگان جوان نهادها و سازمان‌های دعوت شده برای بیان نظرات و دیدگاه‌های‌شان، ارائه راهکارها جهت ارتقاء نقش جوانان در امر قانون‌گذاری و همین‌طور بهره‌مندی هرچه بیشتر از تفکر جوانان ایرانی در امر تقنین، سخنرانی می‌کنند.

نخستین همایش " جوانان و قانونگذاری " شنبه هفته آینده با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نخستین همایش " جوانان و قانونگذاری " در روز شنبه هفته آینده و به همت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس و در ساختمان مشروطه قوه مقننه برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، مرکز پژوهش‌های مجلس با توجه به اهمیت استفاده از توان و تفکر جوانان ایران اسلامی در امر تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری تلاش دارد تا با برگزاری این همایش در بهره‌گیری از این پتانسیل در امر قانونگذاری و آشنایی و قرابت هرچه بیشتر جوانان با شیوه تقنین، گامی بلند بردارد و زمینه حضور هرچه بیشتر جوانان در امور مهم تصمیم‌گیری‌های کشور را به وجود آورد.

گفتنی است، در این همایش که با حضور اعضای ادوار مجالس دانش‌آموزی، نمایندگان جوان بیش از ۲۰ نهاد، سازمان، مسئولان و مقامات کشوری و لشگری برگزار می‌شود به جز علی لاریجانی رئیس مجلس، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و چند تن از مسئولان نیز سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در این همایش یک‌روزه، جمعی از نمایندگان جوان نهادها و سازمان‌های دعوت شده برای بیان نظرات و دیدگاه‌های‌شان، ارائه راهکارها جهت ارتقاء نقش جوانان در امر قانون‌گذاری و همین‌طور بهره‌مندی هرچه بیشتر از تفکر جوانان ایرانی در امر تقنین، سخنرانی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز