خبرگزاری کار ایران

در دیدار با دریادار ایرانی مطرح شد؛

تمجید فرمانده نیروی دریایی روسیه از عملکرد ناوگروه ۸۶ نداجا

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۹۹۱

فرمانده نیروی دریایی روسیه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مأموریت ناوگروه ۸۶ جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا گفت: تنها یک کشور ابرقدرت از عهده چنین مأموریت مهمی برمی‌آید.

به گزارش ایلنا، نیکلای یومنوف  فرمانده نیروی دریایی روسیه در دیدار با امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مأموریت ناوگروه ۸۶ جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا، گفت: تنها یک کشور ابرقدرت از عهده چنین مأموریت مهمی برمی‌آید.

فرمانده نیروی دریایی روسیه از این ماموریت راهبردی ناوگروه ایرانی تمجید کرد و گفت: همچنان تحت تاثیر این حرکت شجاعانه و مبتنی بر توانمندی داخلی ایران هستم.

در این دیدار که شامگاه دوشنبه با حضور کاظم جلالی، سفیر و ناخدا رضا خسروی‌مقدم، وابسته نظامی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه و دیگر اعضای هیات ایرانی انجام شد، طرفین در خصوص مباحث مورد نظر گفت‌وگو کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش که بنا به دعوت رسمی روسیه و برای شرکت در آیین رژه سالانه نیروی دریایی این کشور به سن‌پترزبورگ سفر کرده است، در آخرین روز این سفر با شمار دیگری از مقام‌های شرکت‌کننده در این آیین به ویژه کشورهایی که در مأموریت دور دنیای ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، میزبان ناوهای کشورمان بودند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

دریادار ایرانی در دیدار با دریاسالار پترونیو آگوستو، معاون فرمانده نیروی دریایی برزیل، دریاسالار جایانتا کولارانته، رئیس ستاد نیروی دریایی سریلانکا و فرمانده نیروی دریایی کراچی پاکستان، درباره راه‌های تحکیم و توسعه همکاری‌های دریایی به گفت‌وگو نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز