خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

بخش زیادی از دستاوردهای ناوگروه ۸۶ را رونمایی نکرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۳۹۲

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما بخش زیادی از دستاوردهای مأموریت بزرگ ناوگروه ۸۶ را همچنان رونمایی نکرده‌ایم، گفت: نیروی دریایی ارتش به ملت و کشور نشان داد که هر مأموریتی را مقتدرانه، سر بلند و عزتمندانه به پایان می‌رساند.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه یکم دریایی امامت، مستقر در استان هرمزگان، گفت: بزرگترین افتخار ناوگروه۸۶ این است که تمام فرامین فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) در این ناوگروه به منصه‌ اجرا در آمده است.

وی نگاه به تمام زوایای دستاوردهای ناوگروه۸۶ را دارای ابعاد گسترده، فراملی و جهانی توصیف و تصریح کرد: برای کشورهای صاحب قدرت در حوزه دریا و دشمنان ایران، سوالات و شبهات زیادی در خصوص مأموریت موفقیت‌آمیز ناوگروه۸۶ وجود دارد و ما بخش زیادی از دستاوردهای این مأموریت بزرگ را همچنان رونمایی نکرده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش به ملت و کشور نشان داد که هر مأموریتی را مقتدرانه، سر بلند و عزتمندانه به پایان می‌رساند.

امیردریادار ایرانی، همدلی و شادمانی آحاد ملت ایران در استقبال از کارکنان ناوگروه۸۶ را موجب دلگرمی سایر همرزمان در نیروی دریایی راهبردی دانست و اظهار داشت: ناوگروه۸۶ پرچم پرافتخار کشورمان و درفش شهیدان و نماد دیانت را با اقتدار در جای جای دنیا به اهتزاز درآورد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، هجمه امروز دشمنان به وحدت و یکپارچگی ملت ایران را نشان از ضعف آنها در مقابل جمهوری اسلامی ایران دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز