خبرگزاری کار ایران

امیر دریادار دوم مداح:

نیروی زمینی ارتش در تمامی بحران‌ها در کنار مردم حضور داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۶۹

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با حضور فعال، پویا و به موقع در تمامی بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه از جمله سیل، زلزله، کرونا و... نشان داده که همواره در جهت آسایش و امنیت مردم ایران اسلامی گام برمی‌دارد و در کنار مردم است.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح، معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش در دومین همایش سراسری طب پیشگیری و بهداشت در رزم، با تاکید بر اهمیت موضوع بهداشت در میان ارتش‌های جهان نسبت به سایر سازمان‌ها گفت: زندگی جمعی در طول تاریخ موجب شده تا بیش‌ از پیش، به موضوع بهداشت توجه داشته باشیم و با توجه به زندگی جمعی نیروهای ارتش در کنار یکدیگر، این موضوع جلوه نمایان‌تری در این سازمان نظامی دارد.

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش با بیان این که دو عنصر تغذیه مناسب و ورزش پایدار، موجب ارتقای توان رزمی و سلامت کارکنان نیروهای مسلح می‌شود، تصریح کرد: سازمان‌‌های نظامی همواره نیازمند نیروی انسانی توانمندی هستند که بتوانند در کم‌ترین زمان ممکن، خود را با شرایط جدید وفق دهند و در این راه، نمی‌توان از نقش اساسی این دو عنصر در به ثمر نشستن برنامه‌ها و ماموریت‌ها چشم پوشی کرد.

وی  افزود: نیروی زمینی ارتش با حضور فعال، پویا و به موقع در تمامی بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه از جمله سیل، زلزله، کرونا و... نشان داده که همواره در جهت آسایش و امنیت مردم ایران اسلامی گام برمی‌دارد و در کنار مردم است.

امیر دریادار دوم مداح در پایان ضمن تجلیل از تمامی دست‎‌اندرکاران طرح امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: این طرح موجب شده تا پایش مطلوبی در سطح یگان‌ها نزاجا در جهت بهبود عملکرد فردی و جمعی کارکنان در حوزه ارتقای توان رزم و سلامت صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز