خبرگزاری کار ایران

نظری خانقاه در نطق میان دستور:

طرح ساماندهی حقوق کارکنان دولت در پله آخر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۱۰

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: دولت و مجلس نسبت به تعیین تکلیف ۱۶ هزار نیروی شورای حل اختلاف اقدام کند چرا که این افراد با بالای ۱۰ سال خدمت با دو میلیون حقوق کار می کنند. طرح ساماندهی حقوق کارکنان دولت که تبعیض آشکار و ناروا را در پرداخت ها از بین می برد در پله آخر است این پله آخر را مجلس محکم قدم بردارد.

به گزارش ایلنا، سیدغنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز( یکشنبه ۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: از ریاست جمهوری برای فعالیت های حوزه سیاست خارجی، تعامل با همسایگان و تلاش برای احیای برجام و گسترش رابطه با عربستان تشکر می کنم و در ادامه تلاش های سیاسی برای اخراج منافقین این عناصر نا پاک که ۱۷ هزار نفر از مردم را شهید کردند از آلبانی خواستار هستم و اقدام ریاست جمهوری در مذاکره با دولت فرانسه را در راستای لغو اجلاس این عناصر مفسد قابل تقدیر می دانم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس اظهار داشت:  سالروز شهادت شهید بهشتی که امام فرمودند بهشتی یک امت است بهشتی مظلوم زیست و مظلوم شهید شد و همواره خار چشم دشمنان است را تسلیت عرض کرده، اتهام، افترا و تهمت و بدگویی نهایت تلاش انسان های عاجز است که شهیدبهشتی هم از این موضوع در امان نبود. هفته قوه قضاییه را خدمت قضات شریف و پاکدست، کارمندان دادگستری های خلخال و حوزه انتخابیه تبریک می گویم از دولت و مجلس می خواهم در راستای جبران خدمات این عزیزان که با حقوق بسیار پایین کار می کنند تلاش وافر داشته باشند.

وی بیان کرد: طرح تسری که اقدام بسیار مناسبی بود و بنده موافق تمام عیار این طرح بودم خواسته نیروهای قوه قضاییه است در هفته قوه قضاییه می شود یک شیرینی مناسبی به این عزیزان داد و آن هم این است امروز که با رئیس قوه قضاییه جلسه داریم برای حل مشکلات حقوقی این عزیزان تصمیم اساسی بگیریم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: دولت و مجلس نسبت به تعیین تکلیف ۱۶ هزار نیروی شورای حل اختلاف اقدام کند چرا که این افراد با بالای ۱۰ سال خدمت با دو میلیون حقوق کار می کنند. طرح ساماندهی حقوق کارکنان دولت که تبعیض آشکار و ناروا را در پرداخت‌ها از بین می‌برد در پله آخر است این پله آخر را مجلس محکم قدم بردارد و نگذارد عده‌ای که نمی‌خواهند این کارکنان سر و سامان بگیرند به هدفشان برسد و این طرح ساماندهی که ایرادات آن اخیر برطرف شده در مجلس به سرعت تصویب شود.

این نماینده مجلس مطرح کرد: از وزیر راه می خواهم نسبت به شروع عملیات اجرایی تونل خلخال – اسالم اقدام کند و در راستای تعریض این پروژه، پرداخت اعتبار ۱۰۰ میلیارد قابل تقدیر است پروژه قطعه  دوم هشچین که ۸۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته تسریع شود. پروژه های دیگر در آستانه تعطیلی است انتظار داریم سریعا ۸۰ میلیارد تومان تزریق شود چرا که این پروژه های امید جنوب استان است.

وی با اشاره به موضوع مهم انتقال آب به دشت اردبیل، بیان کرد: سد کوثر با ۸۵ میلیون تخصیص شروع شده بود الان به ۵۵ میلیون رسیده است دلیل اصلی آن چیست؟ عدم تخصیص آب سدهای تعریف شده چیست؟ چرا وزارت نیرو در این باره احساس مسئولیت نمی کند؟ کاهش پایاب سد کوثر از ۱۲ هزار هکتار به سه هزار هکتار یعنی دولت محلی برنامه اساسی برای انتقال آب غیر حوزه ای ندارد این موضوع مردم را نگران کرده است. مردم مطمئن باشند اجازه چنین خطایی را به وزارت نیرو نمی دهم از وزیر می خواهم جلوی برخی مصاحبه های نسنجیده را بگیرد. مردم خلخال  و کوثر تشنه و گرفتار هستند با چه اجازه ای می خواهند چنین کاری انجام دهند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: معاون پارلمانی رئیس جمهور به گوش رئیس جمهور برسانید که در این زمینه اقدام شود چرا که حوزه انتخابیه بنده مظلوم تر از قبل خواهد شد و به اطلاع ریاست جمهوری برسانید که موضوع انتقال آب لغو شود چرا که مردم شهرستان خواستار جلوگیری از این اقدام دولت محلی و وزارت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز