خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضاییه مطرح کرد:‌

لزوم معرفی دستاوردهای بدیع و ارزشمند هسته‌ای در داخل و خارج کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۸۳۶

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: به نظر بنده لازم است واقعا توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت هسته‌ای به عنوان کاری بدیع و باارزش به اشکال مختلف برای هموطنان عزیز و مردم دنیا معرفی شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، روز چهارشنبه در جریان بازدید جمعی از مقامات لشکری و کشوری از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور گفت: دستاوردهای صنعت هسته‌ای در این نمایشگاه برای بنده بسیار جذاب بود و بیش از مدت زمان برنامه‌ریزی شده از توانمندی‌های فناوری هسته‌ای بازدید کردیم.

وی ادامه داد: به نظر بنده لازم است واقعا توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت هسته‌ای به عنوان کاری بدیع و باارزش به اشکال مختلف برای هموطنان عزیز و مردم دنیا معرفی شود.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: انسان از این کار نیروهای جوان و با استعداد و نیز احساس مسئولیت، زحمات و تلاش‌هایی که منجر به همه دستاوردهای مهم برای کشور شده‌است؛ متاثر می‌شود.

وی ادامه داد: امروز شاهد برخی بازدارندگی‌ها از جانب دشمنان هستیم اما با این وجود در بعضی رشته‌ها به جایگاهی دست یافته‌ایم که نشان‌دهنده پیشران بودن ما است.

اژه‌ای بیان کرد: نتوانسته‌ایم این مهم را آن گونه که شایسته و بایسته است برای مردم کشور و دنیا بازگو کنیم که باید راهی برای این کار یافت. فعالان صنعت هسته‌ای زحمات فراوانی متحمل شده‌اند و از هنگامی‌که اسلامی وارد این سازمان شده‌اند؛ این صنعت در زمینه‌های مختلف پیشرفت داشته اما همچنان جای کار فراوانی باقی‌ است تا برای هموطنان و مردم دنیا آن را بازگو کنیم.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: از اسلامی و تمام کسانی که دست‌اندرکار برپایی این نمایشگاه و دستیابی به این دستاوردها هستند، تقدیر و تشکر ‌می‌کنم. بنده در سال‌های قبل دستاوردهای صنعت هسته‌ای را مشاهده کرده بودم اما در طول سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و نیز براساس آنچه که امروز شاهد آن بودیم، باید گفت تحول، تحرک، روحیه‌ای مضاعف با تکیه بر یک پشتوانه جدید از سوی سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت‌های زیرمجموعه آن ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: ان‌شاالله با این روحیه جهادی، با اقتدار پیش برویم زیرا اعتقاد داریم این دستاوردها را باید جزو مسایل ماندگار و اساسی کشور دانست و امیدوارم فعالان صنعت هسته‌ای در کار و راه خود توفیق داشته باشند.

اژه‌ای تاکید کرد: بنده در جریان بازدید از این نمایشگاه از جویای وجود مشکلات احتمالی حقوقی و قضایی شدم تا جایی که ظرفیت و توان قانونی اجازه می‌دهد، موارد را برطرف کنیم که خوشبختانه مساله‌ای نبود و این مهم موجب خوشحالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز