خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر امور خارجه:

صدور اسناد و مدارک مورد نیاز ایرانیان خارج از کشور تسریع می‌شود/ انجام گفت‌وگوهای کنسولی با کشورهای حوزه خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۳۴۳

معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه تاکید کرد: صدور اسناد و مدارک مورد نیاز ایرانیان با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های موجود تسریع می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیکدلی روز دوشنبه در بازدید از بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه گفت: مهمترین خدمت وزارت امور خارجه به ایرانیان خارج از کشور مساعدت به حفظ ارتباط آنان با وطن و تسهیل در تردد آنان و خانواده‌هایشان به ایران است. 

وی ادامه داد: در این راستا صدور اسناد و مدارک مورد نیاز ایرانیان با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های موجود تسریع می‌شود. 

معاون وزیر امور خارجه با اشاره به افزایش آمار تردد ایرانیان به کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه سفر آسان هم‌وطنان به ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. 

بیکدلی در گفت‌وگو با ماموران کنسولی در سفارت جمهوری اسلامی ایران بر رسیدگی به دعاوی تجاری و همچنین تلاش برای آزادی یا انتقال اتباع زندانی در قطر تاکید کرد. 

وی به برنامه تسهیل بیشتر صدور روادید در نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه در حوزه خلیج فارس اشاره و تصریح کرد: مذاکرات کنسولی در این زمینه انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز