خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح نشان برای کادرسازی در دادگستری‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۲۵۸

بیست و سومین جلسه قرارگاه پیگیری فرامین رهبری در قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) بیست و سومین جلسه قرارگاه پیگیری فرامین رهبری در قوه قضاییه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه و سایر معاونان و مسئولان دستگاه قضا، برگزار شد.
 
در این جلسه آخرین وضعیت اجرای یکی از فرامین رهبر انقلاب مبنی بر جانشین پروری و کادرسازی بررسی شد.

مطابق مصوبات جلسات قبلی قرارگاه مقرر شده بود، طرح نشان در کلیه دادگستری ها برای شناسایی استعدادهای مدیریتی اجرا شود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات بیان کرد: اجرای طرح نشان بر عهده دادسرای انتظامی قضات بود که در قالب ۴ فرم اطلاعات همکاران قضایی قابل گردآوری است و ما این فرم ها را به استان ها ارائه کردیم.وی افزود تا کنون اطلاعات مربوط به46درصدقضات تکمیل شده است و درکلیه استانها فرم ها توزیع و دراکثر استانها اطلاعات جمع آوری و در حال پردازش و تکمیل است و بر اساس نتایج ارزیابی‌ها قضات دارای توان و استعداد مدیریتی شناسایی می شوند.
 
قدیانی تصریح کرد: اطلاعات بدست آمده از استان‌ها توسط یک هیاتی شامل معاون نظارت و ارزشیابی دادسرای انتظامی قضات، نماینده معاونت منابع انسانی قوه قضاییه و نماینده حفاظت اطلاعات قوه قضاییه در کمیته ۳ نفره ارزیابی، بررسی شود و در ادامه این هیات ۳ نفره افراد مستعد سمت های مدیریتی را معرفی می‌کنند.
 
درادامه این جلسه موضوعات دیگری مانند نحوه پیگیری موضوعات و وقایع مهم ونحوه اطلاع رسانی بررسی و پس از بحث و تبادل نظر از سوی اعضاء تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز