خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوهای تلفنی انجام شد؛

پیگیری وضعیت حجاج ایرانی از سوی وزیر امور خارجه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۳۰۴

وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگو با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در خصوص آخرین وضعیت حجاج ایرانی بیت الله الحرام کسب اطلاع کرد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در این تماس تلفنی، گزارشی از گفت‌وگوی انجام شده در حاشیه اجلاس بریکس پلاس در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی درخصوص مناسبات فی‌مابین و به‌خصوص تسهیلات مرتبط با حجاج ایرانی ارائه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در این گفت‌وگوی تلفنی از شرایط مطلوب حجاج ایرانی بیت الله الحرام خبرداد و ابراز امیدواری کرد که امسال همه مسلمانان، امت اسلام و ایرانیانی که به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف می شوند، زیارت و حجی موفق و سرشار از معنویت به‌جای آورند.

امیرعبداللهیان همچنین در تماس تلفنی با سرپرست موقت سفارت ایران در ریاض در جریان آخرین وضعیت و برنامه‌ریزی انجام شده برای افتتاح سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض و سرکنسولگری در جده قرار گرفت.

وزیر امور خارجه در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن ابراز خرسندی از انجام خوب امور زوار ایرانی در سرزمین وحی، بر مساعدت کامل سفارت ایران جهت تسهیل امور حجاج و در تماس با مقامات ذیربط عربستان سعودی تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز