خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ واحدی:

خبرهای خوبی درحوزه هواپیمای باسرنشین و بدون سرنشین برای مردم داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۵۸۲

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ان‌شاالله در آینده در خصوص هواپیمای باسرنشین و بدون سرنشین خبرهای خوبی برای مردم عزیز خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفتگو با خبر مهر، با اشاره به برنامه‌های موجود برای تقویت نیروی هوایی ارتش، گفت: ان‌شاالله در آینده در خصوص هواپیمای باسرنشین و بدون سرنشین خبرهای خوبی برای مردم عزیز خواهیم داشت.

وی با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجه نیروی هوایی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: نیروی هوایی در حال رشد است و همانطور که قبلاً گفتم به هیچ وجه حتی نباید لحظه‌ای بایستیم چون اگر بایستیم سال‌ها عقب می‌مانیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: ما روز به روز در حال رشد و پیشرفت هستیم و ان‌شاالله بتوانیم فرمان حضرت آقا که نیروی هوایی تراز جمهوری اسلامی ایران است را تحقق بخشیم.

امیر واحدی در رابطه با بحث آموزش خلبان‌ها نیز گفت: به لطف الهی تمام آموزش‌ها بومی شده است و در داخل میهن عزیزمان انجام می‌گیرد. خدا را شکر می‌کنیم که به این توانمندی رسیده‌ایم. در آینده نزدیک هم می‌توانیم دانشجوی خلبانی از کشورهای دوست بپذیریم و به آن‌ها آموزش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز