خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک فراجا به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۵۰۱

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به این قشر زحمت کش تبریک گفت و "خودکفایی" و "استقلال" را دستاورد تلاش مجاهدانه و مخلصانه این عزیزان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، در پیام تبریک فرماندهی انتظامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر آمده است: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، "مهار تورم؛ رشد تولید" نامیده شده، نقش کارگران، این قشر زحمت کش جامعه، بیش از پیش نمایان می شود. 

کارگران، زیربنای توسعه و پیشرفت و پایه های اقتصاد هر جامعه ای هستند و از توان دستان و مهارت آنهاست که چرخ های تولید جامعه می چرخند و رگه های حیات آن امتداد می یابند. شکوه کار و تکاپو در نام "کارگر" نهفته است و غیرممکن هاست که با همت آنها ممکن می شود. 

"خودکفایی" و "استقلال" از شاخه های پرثمر درخت تلاش مخلصانه و مجاهدانه کارگر است که یک جامعه را از وابستگی نجات می دهد و با افتخار از پس تحریم های سنگین دشمنان، سر بلند می کند و چنین می شود که "کارگر" جایگاهی رفیع نزد پروردگار یکتا پیدا می کند و عرق جبین او را خداوند پاس می دارد. 

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به تمام زحمت کشان عرصه تولید و خدمت، کارگران را مجاهدان عرصه استقلال، توسعه و آبادانی کشور دانسته و از درگاه خداوند متعال برای آنان سلامتی و توفیق مسئلت دارد و چون گذشته تلاش خواهد کرد با تمام توان در توسعه امنیت کشور نقش خود را ایفا کرده و سهمی در رشد و رونق تولید و خودکفایی میهن اسلامی مان داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز