خبرگزاری کار ایران

تبریک سالروز تاسیس سپاه به سرلشکر «سلامی»

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۴۶۱

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده کل سپاه تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه تبریک گفت. 

متن پیام به شرح ذیل است؛

«سپاه را باید گرامی داشت، سپاه یک نعمت بزرگ الهی است در کشور.
حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و اهدا سلام؛

با احترام فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقینا تشکیل این نهاد مردمی و انقلابی به‌عنوان جلوه اقتدار ملت شریف ایران موجب استقرار و ارتقای امنیت در کشور و نیز در منطقه در مقابله با تهدیدات و جنگ افروزی‌های متخاصمان ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام بوده و با افتخارآفرینی در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های سازندگی و خدمات ارزنده در مناطق محروم بسان دژ مستحکم ملت ایران با ولایت مداری، معنویت، دانش، اقتدار و صلابت توانسته است رضایتمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم را فراهم سازد.

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به جنابعالی، آحاد فرماندهان و پاسداران سرافراز اسلام، امیدوارم با عنایات حضرت بقیه الله العظم(عج) و تحت منویات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همواره شاهدحضور پرشور و حماسی پاسداران قهرمان کشور در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز