خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

قطار انقلاب با قدرت و هدف معین در حرکت است

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۹۵۹

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:حفظ وحراست از انقلاب اسلامی از دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،وی افزود: عده ای  لیاقت ادامه این مسیر را دارند و عده ای دیگر نظیر مدیران رانت خوار،حقوق بگیران نجومی لایق ادامه این مسیر نیستند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حفظ وحراست از انقلاب اسلامی از دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی،گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی را شعار دهه فجر بیان کرد و افزود: دشمن نظام اسلامی در راس آن آمریکا در صدد جنگ اقتصادی با ما هستند اما ملت ایران نقشه های آنان نقش بر آب کرد.

سردار بابایی ادامه داد:هر چند در جمهوری اسلامی افرادی هستند اگاهانه یا نا آگاهانه که همسو با دشمن و همراه با خواسته های شوم آنان حرکت می کنند.

بابایی با تشریح برنامه های دهه فجر ،اجرای مراسم گلبانگ انقلاب،رژه موتورسواران همزمان با سالروز ورورد امام (ره)به کشور،اکران فیلم های مقاومت در برخی از مساجد استان را از عناوین برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

وی صبحگاه مشترک در 6 شهرستان،اعزام تیم های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و برپایی نمایشگاه و فروشگاه اقتصاد مقاومتی در هفت شهرستان را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

بابایی از افتتاح 10 سالن ورزشی با زیربنای 5 هزار متر مربع با عنوان صالحین و افتتاح 16 خانه محروم و 50 پایگاه مقاومت درهفته دهه فجر در مازندران خبر داد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ،گفت: اعزام راهیان نور دانش آموزی، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، اجرای مراسم نورافشانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی و حضور در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های هفته دهه فجر به شمار می آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز