خبرگزاری کار ایران

جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه:

سپاه تمام‌قد دربرابر حرکت نامحسوس و خزنده دشمن ایستاده است

کد خبر : ۱۶۱۵۳۹

سپاه از بدو تاسیس مبارزه همه جانبه‌ای را با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم دشمنان انجام داده و حاصل این تلاش‌ها ایجاد امنیت پایدار برای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن امروز به شکلی نامحسوس و خزنده در قالب جنگ نرم درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی است و سپاه با رصد این فعالیت‌ها با تمام قوا در برابر آنها ایستادگی می‌کند.

به گزراش ایلنا، سردار مرتضی میریان جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خصوص تاسیس سپاه در اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ گفت: ماموریت اصلی سپاه حفظ و حراست از اسلام، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

وی با بیان اینکه اسلامی و انقلابی بودن دو ویژگی بارز سپاه پاسداران است، افزود: ایران تنها حکومت دینی در دنیاست که بر اساس شرع مقدس اسلام و قرآن کریم اداره می‌شود و وظیفه حفاظت از این حکومت دینی به عهده سپاه پاسداران نهاده شده است.

سردار میریان درباره ویژگی انقلابی بودن سپاه تصریح کرد: جوانانی مومن، پر شور و ایثارگر با انگیزه دینی وافری در سپاه گرد یکدیگر جمع شده اند و تا پای جان آماده دفاع و حفاظت از انقلاب اسلامی هستند.

جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه گفت: نقشه ژئوپلتیکی دنیا پس از انقلاب دچار تحول و دگرگونی شده به نحوی که هر چه انقلاب اسلامی قدرتمندتر شد، استکبار ضعیف‌تر گشت.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی سپاه حفاظت از اسلام و انقلاب است، گفت: سپاه از بدو تاسیس مبارزه همه جانبه‌ای را با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم دشمنان انجام داده و حاصل این تلاش‌ها ایجاد امنیت پایدار برای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سردار میریان با اشاره به مبارزه همه جانبه سپاه با تهدیدات نرم، سخت و نیمه‌سخت دشمنان، افزود: تلاش سپاه در مقابله با تهدیدات دشمنان، ایران را تبدیل به باثبات ترین کشور منطقه کرده است و موجبات رضایت خاطر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را از سپاه فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه در زمینه دشمن شناسی خوب عمل می‌کند، گفت: دشمن امروز به شکلی نامحسوس و خزنده در قالب جنگ نرم درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی است و سپاه با رصد این فعالیت‌ها با تمام قوا در برابر آنها ایستادگی می‌کند.

جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه در پایان تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با صلابت و اقتدار از آمادگی مطلوب و اطمینان بخشی برای برقراری امنیت کشور برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز