خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور عراق:

تلاش بسیاری برای کنترل مرزها با ایران جریان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۴۷۳

وزیر کشور عراق در سفر به استان هم مرز با ایران گفت که تلاش بسیاری در مساله کنترل مرزهای عراق و ایران صورت می گیرد و اقداماتی در این خصوص جریان دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از میدل‌ایست، عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق تاکید کرد که تلاش زیادی برای کنترل مرزهای عراق و ایران صورت می گیرد. در کنفرانسی مطبوعاتی با علی دوای، استاندار میسان گفت که نیروهای امنیتی می‌توانند زمام امور را در هر منطقه ای از کشور از جمله استان میسان در دست بگیرند.

وی افزود که هدف از سفر به این استان، اطلاع از وضعیت امنیتی و ارزیابی عملکرد تشکیلات و واحدها و دستگاه های امنیتی در میسان است.

وزیر کشور عراق بیان کرد که در جریان این سفر، چالش‌های امنیتی و را‌ه‌های مقابله با آن به خصوص مساله مبارزه با مواد مخدر و جرائم جنایی بررسی شد.

الشمری بر لزوم هماهنگی تلاش های اطلاعاتی و امنیتی و حمایت از دستگاه‌های امنیتی تاکید و تصریح کرد که به همراه معاونان وزارت کشور از نیازهای فعالیت موفقیت آمیز دستگاه های امنیتی در میسان و تکمیل پروژه ها برای تقویت حضور نیروهای امنیتی و تامین حمایت لجستیکی از جمله سلاح، تجهیزات و همه نیازها برای تحویل گرفتن کامل پرونده امنیتی مطلع خواهد شد.

وزیر کشور عراق گفت که تلاش بسیاری در مساله کنترل مرزهای عراق و ایران صورت می گیرد و اقداماتی در این خصوص جریان دارد.

وی اشاره کرد که این سفر شامل بازدید از شماری از نهادها و ادارات این استان می شود.

از طرفی دیگر، استاندار میسان، تلاش های وزیر کشور عراق را تحسین کرد و گفت که طرح هایی برای حل شکاف ها و تعرضات امنیتی در استان و به ویژه مساله مبارزه با مواد مخدر و درگیری های عشایری وضع شده است.

وی با تاکید بر حمایت استانداری از تلاش نیروهای امنیتی، گفت که طرحی آماده برای انجام پروژه نصب دوربین های نظارتی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز