خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

داعش به هیچ وجه تهدیدی برای کشور ما نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۰۱

در داخل مرزهایمان هیچ مشکلی نداریم و به حمدلله هماهنگی خوبی بین نیروی‌های انتظامی و امنیتی به ویژه سپاه که مسئول امنیت مرزهای شرقی است، وجود دارد.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور گفت: داعش به هیچ وجه تهدیدی برای کشور ما نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین علی امیری سخنگوی وزارت کشور در حاشیه مراسم ختم خواهر محمد علی نجفی در جمع خبرنگاران در باره حادثه سراوان گفت: ما در داخل مرزهایمان هیچ مشکلی نداریم و به حمدلله هماهنگی خوبی بین نیروی‌های انتظامی و امنیتی به ویژه سپاه که مسئول امنیت مرزهای شرقی است، وجود دارد.

وی ادامه داد: اما متاسفانه آن چیزی که مشکل آفرین است، عدم حاکمیت پاکستان در داخل مرزهای خودش می‌باشد که باعثشده است نیروهای تروریستی از داخل مرزهای پاکستان وارد ایران شده و دست به عملیات‌های تروریستی بزند.

سخنگوی وزارت کشور اضافه کرد: با کمیته مرزی مشترک که با پاکستان ایجاد خواهد شد و همچنین از طریق دیپلماسی این موضوع حل خواهد شد.

امیری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تردد نیروهای داعش در داخل ایران و گذر از ایران برای پیوستن به داعش گفت: کشور ما کشور پهناوری است احیانا تنها راه رفتن به عراق و پیوستن به داعش از کشور ما انجام خواهد شد و لی آن چیزی که مهم است اشراف اطلاعاتی ما است که نیروهای امنیتی و انتظامی به این موضوع اشراف کافی دارند.

وی با بیان اینکه داعش به هیچ وجه تهدیدی برای کشور ما نیست گفت: هر چند آنها توانستند در عراق و سوریه دست به تحرکاتی بزنند و لی نیروهای عراقی و سوریه در برابر آنها خوب مقاومت کرده امروز تاریخ مصرف آنها دیگر گذشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز